تاریخ انتشار:۱۴:۰۱ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: در ششمین روز از هفته دولت و با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ۲۱۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بویراحمد کلنگ زنی و افتتاح شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید جواد هاشمی مهر دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان بویراحمد که نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند افزود: ۱۵۴ پروژه افتتاحی و ۶۴ پروژه کلنگ‌زنی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهرستان بویراحمد با ۶۴ پروژه کلنگ زنی و اعتبار ۸۴۶ میلیارد تومان بیشترین تعداد پروژه ی کلنگ زنی را در بین شهرستان های استان دارد.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهرستان بویراحمد با ۱۵۴ پروژه افتتاحی و اعتبار ۷۴۰ میلیارد تومان بیشترین تعداد پروژه افتتاحی را دارد.

هاشمی مهرعنوان کرد: با وجود اینکه به تازگی شاهد حضور هیات دولت در استان و افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بزرگ عمرانی و اقتصادی بودیم اما در هفته دولت هم پروژه های مختلفی در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری افزود: امسال هفته دولت در استان پربار بوده و ۷۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار شش هزار و ۳۵۹ میلیارد تومان در همه نقاط استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی بیان کرد: هفته دولت سال گذشته ۴۴۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر دو هزار میلیارد تومان در استان افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: امروز ۲۱۸ پروژه در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد که بیشترین پروژه مربوط به حوزه های آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و فناوری ارتباطات است.

 

وی تعدادی از پروژه های این شهرستان را ارتقاء ۱۷ سایت تلفن همراه در شهر یاسوج با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان (اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات)، تکمیل کمربندی یاسوج کیلومتر صفرتا ۱۲ با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان ( راه و شهرسازی)، ایمن سازی ترانشه گردنه مله شوره با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ( راهداری و حمل و نقل جاده ای)، تهیه و نصب بلوک های مفصلی (نیوجرسی) بابامیدان با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان (راهداری و حمل و نقل جاده ای)، تخریب و بازسازی هنرستان شبانه روزی گنجه ای با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان ( نوسازی مدارس)، اجرای ۲۲ طرح عمران شهری توسط شهرداری یاسوج با اعتبار ۱۴۲ میلیارد تومان را برخی از این پروژه های افتتاحی عنوان کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری، احداث بزرگ راه یاسوج – سپیدان کیلومتر ۲۴ تا ۳۱ با اعتبار ۲۴۶ میلیارد تومان ( راه و شهرسازی)،احداث پل مهریان ( پل دوم بنسنجان) با اعتبار ۸۹ میلیارد تومان ( راه و شهرسازی )، تعریض راه اصلی باغچه سادات سرفاریاب (سه راهی سپیدار کیلومتر ۳ الی ۱۲) با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان ( راه و شهرسازی )، بهسازی و اصلاخ ترانشه گردنه مله شوره با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان ( راهداری و حمل و نقل جاده ای)، احداث فازاول اسکلت اورژانس مرکزی یاسوج با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان (علوم پزشکی) و گازرسانی به روستاهای تنگ سرخ با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان (شرکت گاز) را از جمله پروژه های کلنگ زنی بیان کرد.

هاشمی مهر خاطرنشان کرد: مدیران تلاش کنند پروژه‌هایی که کلنگ زنی کردیم طبق برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسند و در اختیار مردم قرار گیرد.

 

برچسب ها: هفته دولت
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین