تاریخ انتشار:۱۷:۲۲ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت ۲۴۳ هزار و ۴۸۲ نامه های واصله و تماس های تلفنی با سامانه ۱۱۱ در استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی اصغر قلی پور در خصوص ثبت و پردازش نامه‌های مردمی در سفر دور دوم ۲۶ و ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ رئیس‌جمهور به استان، اظهار کرد: پردازش و ثبت نامه‌های مردمی پس از ۱۸ روز کار بی‌وقفه و مستمر ۱۶ ساعته توسط تیم حوزه بازرسی و کاربران همکاری کننده از دستگاه های اجرایی استان به پایان رسید.

وی از ثبت ۲۴۳ هزار و ۴۸۲ نامه و تماس های تلفنی ۱۱۱ در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۴۶ هزار و ۸۶۰  مورد در مدت زمان سه روز از طریق ارتباط الکترونیکی مردم و دولت با تماس با سامانه ۱۱۱ بود.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استانداری استان این تعداد نامه را نسبت به تناسب جمعیت استان بی‌سابقه دانست و بیان کرد: ثبت این مهم یک رکورد را نشان می‌دهد و حامل چند پیام است از جمله اینکه مردم از رئیس جمهور و مجموعه دولت مردان انتظاراتی دارند و به دنبال به ثمر نشستن نیازها و خواسته‌های خود از طریق مقامات عالی کشور و استان هستند.

قلی پور نسبت فراوانی بیشترین موضوعات مورد درخواست مردم از رئیس‌جمهور را درخواست کمک مالی، وام ضروری و قرض‌الحسنه، اشتغال و سایر موارد عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در این ۱۸ روز بیش از ۵۸۰ نیرو اعم از کاربران، نیروهای پشتیبانی، راننده و ناظرین حوزه بازرسی برای ساماندهی خلق این رویداد مشارکت کردند.

رئیس ستاد ارتباطات مردمی سفر دور دوم رئیس جمهوری به استان افزود: نمایندگان تام الاختیار تعداد ۳۰ دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی ، انتظامی ، حمایتی و ... با استقرار در میزهای ارتباطات مردمی به صورت حضوری پاسخگویی تعداد زیادی از مراجعات مردمی بودند.

قلی پور با بیان اینکه مدیریت این برنامه دقیق، مبتنی بر نظم و برنامه‌ریزی بود، تاکید کرد: مجموعه نهاد ریاست جمهوری این تلاش و کار مبتنی بر برنامه را شایسته تقدیر دانستند.

قلی پور از مجموعه همکاران خود در حوزه بازرسی استانداری، کاربران و تمامی عوامل اجرایی برای همکاری جهت اجرای این مهم قدردانی کرد و افزود: بعضی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونین آنها مشارکت ویژه‌ای داشتند که همین جا از زحمات آنها قدردانی می‌شود.

وی همچنین از استاندار ، معاون  توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیرکل حوزه استاندار به خاطر حمایت و اینکه راهبردهای کمکی را به حوزه بازرسی تشریح و تاکید کردند قدردانی کرد و تصریح کرد: تاکید استاندار موجب شد همه پای کار بیایند و احساس مسئولیت مضاعف کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین