علی اصغر قلی پور در خصوص ثبت و پردازش نامههای مردمی در سفر دور دوم ۲۶ و ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ رئیسجمهور به استان، اظهار کرد: پردازش و ثبت نامههای مردمی پس از ۱۸ روز کار بیوقفه و مستمر ۱۶ ساعته توسط تیم حوزه بازرسی و کاربران همکاری کننده از دستگاه های اجرایی استان به پایان رسید.
وی از ثبت ۲۴۳ هزار و ۴۸۲ نامه و تماس های تلفنی ۱۱۱ در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۴۶ هزار و ۸۶۰ مورد در مدت زمان سه روز از طریق ارتباط الکترونیکی مردم و دولت با تماس با سامانه ۱۱۱ بود.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استانداری استان این تعداد نامه را نسبت به تناسب جمعیت استان بیسابقه دانست و بیان کرد: ثبت این مهم یک رکورد را نشان میدهد و حامل چند پیام است از جمله اینکه مردم از رئیس جمهور و مجموعه دولت مردان انتظاراتی دارند و به دنبال به ثمر نشستن نیازها و خواستههای خود از طریق مقامات عالی کشور و استان هستند.
قلی پور نسبت فراوانی بیشترین موضوعات مورد درخواست مردم از رئیسجمهور را درخواست کمک مالی، وام ضروری و قرضالحسنه، اشتغال و سایر موارد عنوان کرد.
وی تصریح کرد: در این ۱۸ روز بیش از ۵۸۰ نیرو اعم از کاربران، نیروهای پشتیبانی، راننده و ناظرین حوزه بازرسی برای ساماندهی خلق این رویداد مشارکت کردند.
رئیس ستاد ارتباطات مردمی سفر دور دوم رئیس جمهوری به استان افزود: نمایندگان تام الاختیار تعداد ۳۰ دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی ، انتظامی ، حمایتی و ... با استقرار در میزهای ارتباطات مردمی به صورت حضوری پاسخگویی تعداد زیادی از مراجعات مردمی بودند.
قلی پور با بیان اینکه مدیریت این برنامه دقیق، مبتنی بر نظم و برنامهریزی بود، تاکید کرد: مجموعه نهاد ریاست جمهوری این تلاش و کار مبتنی بر برنامه را شایسته تقدیر دانستند.
قلی پور از مجموعه همکاران خود در حوزه بازرسی استانداری، کاربران و تمامی عوامل اجرایی برای همکاری جهت اجرای این مهم قدردانی کرد و افزود: بعضی از مدیران کل دستگاههای اجرایی و معاونین آنها مشارکت ویژهای داشتند که همین جا از زحمات آنها قدردانی میشود.
وی همچنین از استاندار ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیرکل حوزه استاندار به خاطر حمایت و اینکه راهبردهای کمکی را به حوزه بازرسی تشریح و تاکید کردند قدردانی کرد و تصریح کرد: تاکید استاندار موجب شد همه پای کار بیایند و احساس مسئولیت مضاعف کنند.