تاریخ انتشار:۱۰:۳۲ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
وزیر بهداشت:
عصر دنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بالگرد جدید اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد بزودی تأمین می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین کلنگ زنی پروژه های درمانی این استان اظهار داشت: وجود بالگرد باعث کاهش مرگ و میرهای ناشی از تصادفات و حوادث طبیعی و رخدادهای پیش بینی نشده می شود.

عین الهی تاکید کرد: یکی از اهداف مهم وزارت بهداشت رسیدگی به اورژانس و بیمار در کمترین زمان ممکن با حداکثر کیفیت است که با تامین بالگرد بخشی از نیازهای پاسخ داده می شود.

گفتنی است تنها بالگرد اورژانس هوایی یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ به همراه تکنسین‌ها و کادر پروازی در حال فرود در روستای "سرآسیاب" دهستان" آجم" از توابع بخش "دیشموک" سقوط کرد.

کهگیلویه و بویراحمد؛ استانی کوهستانی و دارای جمعیت روستایی و عشایری فراوان ساکن در نقاط دور افتاده و سخت گذر، نیاز حیاتی به اورژانس هوایی دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در سفر به کهگیلویه و بویراحمد با بازدید از چند مرکز درمانی، مرکز قلب بیمارستان امام سجاد (ع) این شهر را کلنگ زنی، همچنین مرکز پزشکی هسته ای استان نیز افتتاح شد.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین