تاریخ انتشار:۱۴:۱۲ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
شهردار یاسوج:
عصر دنا: سرپرست شهرداری یاسوج گفت:ساماندهی پارک‌های محله‌ای در دستور کار شهرداری است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سجاد بهرامی امروز، جمعه، سوم شهریورماه در بازدید از برخی از پروژه‌های شهرداری در جمع خبرنگاران گفت: طی دو ماه گذشته ۴ ماه حقوق کارکنان و پرسنل شهرداری یاسوج را به مبلغ ۸۰ میلیارد تومان پرداخت کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: ۵۰ میلیارد تومان از این میزان از محل درآمدها و مطالبات شهرداری بود و ۳۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های دولت از محل مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شد.

سرپرست شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: پل چهارم بشار یاسوج در صورت تامین اعتبار لازم طی ۳۰ تا ۴۵ روز آینده زیر بار ترافیک می‌رود، سه اکیپ در راستای تکمیل این پل در حال فعالیت هستند.
بهرامی تصریح کرد: ۲۳ هزار متر مربع روکش آسفالت بلوار شهید هرمز پور طی این مدت انجام شده است. همچنین رنگ آمیزی محوری و ترافیکی به طول ۲۰ کیلومتر انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: ۲۱ پارک محله‌ای و ۹ پارک عمومی در سطح شهر یاسوج وجود دارد که یک پارک محله‌ای را شهرداری ساماندهی کرده و مابقی پارک‌های محله‌ای نیز با مشارکت بخش خصوصی ساماندهی خواهند شد.

سرپرست شهرداری یاسوج عنوان کرد: برای فضای سبز، روشنایی زیرساخت‌ها و اصلاح بلوارهای سطح شهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در این زمینه چندین طرح توسعه زیرساختی اجرا خواهیم کرد.

بهرامی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی انجام شده در سطح شهر از سوی شهرداری یاسوج تاکید کرد: تحقق برنامه‌های فرهنگی، برپایی موکب، فعالیت در نخستین جشنواره فرهنگ اقوام، همکاری با بنیاد بین‌المللی غدیر و فضاسازی سطح شهر در ایام محرم از جمله برنامه‌های فرهنگی شهرداری یاسوج طی این مدت بوده است.

وی اظهار کرد: ساماندهی پیاده‌روها و مسیرهای آب آبشار یاسوج بر اساس طرح مصوب به فوریت با اعتبار ۷۰۰ میلیون‌تومان از منابع داخلی شهرداری انجام شده است و این پروژه ادامه خواهد داشت.

سرپرست شهرداری یاسوج تاکید کرد: ۷۰۰ هزار متر آسفالت مضمحل (نابود شده) در شهر یاسوج وجود دارد. ۴۰۰هزار متر معابر این شهر خاکی است که ۱۳۰ هزار متر آن را آسفالت کرده‌ایم.

همچنین شهرام ارجمند، معاون عمرانی شهرداری یاسوج هم گریزی به مطالبات پیمانکار و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پل چهارم بشار یاسوج زد و گفت که پیمانکار، ۱۷ میلیارد تومان مطالبات دارد. همچنین در مجموع ۳۰ میلیارد تومان نیاز است تا بتوان این پل را افتتاح کرده و به زیر بار ترافیک برد.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین