تاریخ انتشار:۱۶:۱۱ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: ششمین ازمون وکالت همزمان با سراسر کشور در ۳ حوزه امتحانی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه این استان با اشاره به اینکه پارسال ۷۹ هزار نفر در آزمون وکالت کشور شرکت کردند، گفت: امسال هزار و ۳۸۶ نفر شامل ۸۸۸ نفر مرد و ۴۹۸ نفر زن در استان در این آزمون شرکت کردند.
کورش قنبری افزود:مطابق زمان بندی سازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه ۴۰ روز کاری پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.
وی گفت: پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، به داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی آزمون شدند برای بارگزاری مدارک در سامانه جذب اطلاع رسانی می شود.
وی اضافه کرد: مطابق تبصره ۱ ماده ۵ قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار کانون وکلا‌ی دادگستری و مرکز وکلا مکلفند هرساله از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به برگزاری آزمون صدور پروانه وکالت اقدام کنند.
به گفته‌ی رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان برای قبولی باید حداقل ۷۰ درصد امتیاز میانگین نمرات را کسب کنند به عنوان پذیرفته شده میتوانند برای صدور مجوز به مراج, مرتبط معرفی شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.