تاریخ انتشار:۱۶:۰۰ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
فرمانده مرکز مقاومت بنیاد شهید کشور:
عصر دنا: فرمانده مرکز مقاومت بنیاد شهید کشور گفت: تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران راهکاری در مواجه با جنگ ترکیبی دشمن است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ فریبرز خزایی ظهر پنجشنبه در آئین عطرافشانی گلزار شهدای شهر یاسوج به مناسبت هفته دولت، افزود: تشریح دستاوردهای کشور و بیان خدمات شکل گرفته در راستای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ضروری است.

خزایی با اشاره به مدیریت کوتاه، اما ماندگار شهیدان باهنر و رجایی، تصریح کرد: خدمت به مردم با هدف جلب رضایت خداوند در مکتب شهیدان رجایی و باهنر است.

وی با بیان اینکه امروز باید خدمتگزاران مردم برای تحقق مدیریتی موفق از این چهره‌ها الگو گیری کنند، ابراز داشت: ساده زیستی از ویژگی‌های شهیدان است.

فرمانده مرکز مقاومت بنیاد شهید کشور با تاکید بر اینکه دوران مسئولیت‌ها ماندگار نیست، اظهار کرد: متولیان و مسئولین کهگیلویه و بویراحمد خدمت مطلوب‌تر و بهتر به مردم را با نیت رضای خداوند اجرایی کنند.

برچسب ها: هفته دولت
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین