تاریخ انتشار:۰۲:۰۵ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
رئیس اتحادیه مشاورین املاک و خودرو یاسوج:
عصر دنا: روح اله بختیاری با اشاره به فعالیت های اتحادیه مشاورین املاک و خودرو بیان داشت : تعداد ۴۰ واحد صنفی در رسته مشاورین املاک و خودرو در شهرستان بویراحمد فاقد شناسه صنفی و پروانه کسب هستند که تمامی این واحد ها شناسایی و در حال بررسی می باشد .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در نشست خبری هیات رییسه اتاق اصناف مرکزاستان کهگیلویه وبویراحمد با اصحاب رسانه در یاسوج، رئیس اتحادیه مشاورین املاک و خودرو از فعالیت ۷۵۰ واحد صنفی مشاورین املاک و خودرو در یاسوج خبر داد و افزود: ۵۱۱ واحد صنفی فعال در رسته مشاورین املاک و خودرو در شهرستان بویراحمد داریم که پرونده ۲۳۹ واحد صنفی مشاورین املاک و خودرو در حال بررسی هستند .

روح اله بختیاری با اشاره به فعالیت های اتحادیه مشاورین املاک و خودرو بیان داشت : تعداد ۴۰ واحد صنفی در رسته مشاورین املاک و خودرو در شهرستان بویراحمد فاقد شناسه صنفی و پروانه کسب هستند که تمامی این واحد ها شناسایی و در حال بررسی می باشد .

بازرسی های املاک در یاسوج ادامه دارد/صدور کارت شناسایی برای مشاورین املاک

وی با بیان اینکه در بحث مسکن دو مقوله مورد نظر است اظهار کرد: یکی تولید مسکن است که از وظایف ذاتی دولت و سرمایه گذاران خصوصی می باشد که در بخش مسکن سرمایه گذاری می کنند و دیگری توزیع عادلانه مسکن در جامعه راداریم .

نایب رئیس اتاق اصناف یاسوج با اشاره به فعالیت مشاورین املاک در شهرستان بویراحمد افزود :مشاورین املاک یکی از اجرا کنندگان توزیع املاک می باشند که روزانه در معرفی و توزیع مسکن فعالیت دارند .

وی ادامه داد: علاوه بر گشت مشترک با دستگاه‌های نظارتی هفته ای ۳۰ مورد از واحد های صنفی اتحادیه مشاورین املاک و خودرو از سوی بازرسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مسول صنفی با اشاره به ساماندهی فعالان املاک در یاسوج ابراز داشت : بر اساس تبصره یک ماده ۱۷ قانون نظام صنفی برای اولین بار در استان برای مشاورین فعال در رسته املاک کارت شناسایی صادر می شود.

بختیاری با اشاره به گشت مشترک و همکاری راه و شهرسازی اظهار کرد: گشت مشترک به دبیری مسکن و راه شهر سازی که از برنامه های طرح نهضت ملی مسکن می باشد با هماهنگی اتحادیه مشاورین املاک در حال اجراست و هفته دو روز با همکاری دستگاه‌های نظارتی بازرسی ها به صورت مشترک صورت می‌گیرد.

وی بیان اینکه افزایش اجاره بها بطور کامل در دست مشاورین نیست،خاطر نشان کرد: اینگونه افزایش ها در اختیار موجرین است و هر گونه افزایش نیز بستگی به تورم نیز دارد .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین