تاریخ انتشار:۱۶:۰۸ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان:
عصر دنا: ملک حسینی ابراز کرد: دستگاه قضایی استان با عزم جهادی و بررسی میدانی ضمن شناسایی مشکلات، در جایی که عمد و تقصیری متوجه سرمایه گذار نبوده ، بلحاظ نقش مؤثر این طرح ها در ایجاد شغل و کاهش معضل بیکاری در استان، با ارائه پیشنهاد و اتخاذ سیاست های حمایتی، تمام تلاش و توان خود را برای راه اندازی و احیاء این بنگاه ها بکار خواهد گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، در اجرای مصوبات ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه وبویراحمد، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، حامد رهبر معاون پیگیری حقوق عامه با همراهی مرادی نژاد مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان با حضور میدانی در شهرک صنعتی شماره ۳ یاسوج، از برخی از طرح های سرمایه گذاری در حال احداث که با مشکلاتی روبرو شده اند، بازدید نمودند.

مدعی العموم مرکز استان با اظهار این که در اجرای یکی از مصوبات ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه وبویراحمد بازدید میدانی از طرح های اقتصادی در استان مصوب شده بود، افزود: در همین راستا برخی از سرمایه گذاران در شرایط فعلی اقتصادی کشور و در ایام کرونا، نتوانسته اند به تمام تعهدات خود عمل کنند و در حال حاضر در قراردادهای خود با بانک ها و نهادهای دولتی به مشکل برخورد نموده اند.
ملک حسینی ابراز کرد: دستگاه قضایی استان با عزم جهادی و بررسی میدانی ضمن شناسایی مشکلات، در جایی که عمد و تقصیری متوجه سرمایه گذار نبوده ، بلحاظ نقش مؤثر این طرح ها در ایجاد شغل و کاهش معضل بیکاری در استان، با ارائه پیشنهاد و اتخاذ سیاست های حمایتی، تمام تلاش و توان خود را برای راه اندازی و احیاء این بنگاه ها بکار خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان اظهار داشت: در جریان این سرکشی تعدادی از مجریان طرح ها، به بیان مشکلات خود پرداختند و مقرر گردید گزارش این بازدید در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح و در صورت امکان با اقدامات حمایتی و اعطای مهلت از سوی دستگاه های ذی ربط، فرصت تکمیل و احیاء این بنگاه ها فراهم شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین