تاریخ انتشار:۲۰:۴۷ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: از محل کمیته برنامه ریزی و سفر دور دوم رئیس جمهور برای سال ۱۴۰۲ مبلغ ۷۶۱ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان اعتبار به شهرستان بهمئی اختصاص یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نماینده سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان و دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان بهمئی، در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان بهمی، با اشاره به اینکه، با اختصاص ۱۲۶ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان اعتبار، اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی این شهرستان، شتاب بیشتری می‌گیرد، گفت: مجموع این میزان اعتبار که امروز در کمیته برنامه ریزی شهرستان بهمئی تخصیص یافت از منابع استانیِ یک سوم، دو سوم، توازن و ۲۷ صدم ورزش تامین و بین تمامی دستگاه‌های اداری بهمئی توزیع شد.
حسن زاده با بیان اینکه، با بررسی دقیق در جلسات کمیته برنامه ریزی، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهمئی روند اجرایی و وضعیت میزان پیشرفت طرح‌های عمرانی ادارات خود را تشریح کردند افزود: بیشترین میزان اعتبارات در حوزه‌های راه و شهرسازی، خدمات کشاورزی، خدمات شهری و آموزش و پرورش اختصاص یافته است.
وی بر توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان تاکید کرد و گفت: توسعه راه‌ها از مهمترین زیرساخت‌های دستیابی به رشد و توسعه شهرستان بهمئی است که امسال هم توجه ویژه‌ای به آن صورت گرفت.
فرماندار بهمئی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات سال ۱۴۰۲ این شهرستان، با اشاره به اینکه در سفر دور دوم ریاست جمهوری بیش از ۶۳۵ میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص داده شد گفت: با تخصیص این میزان اعتبارات شاهد توسعه و عمران و آبادانی شهرستان خواهیم بود.
علی محمدی با بیان اینکه درحال حاضر برخی از طرح‌های عمرانی نیمه تمام این شهرستان بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند گفت: اولویت اختصاص اعتبارات، با طرح‌های نیمه تمام و در حال اجراست و تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام، با پیشرفت فیزیکی بالا و جلوگیری از تصویب و اجرای طرح جدید از مهمترین مصوبات این نشست است.
گفتنی است اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۲۶ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان بین دستگاه‌های اجرائی شهرستان بهمئی توزیع شد و اعتبارات سفر دوم ریاست‌جمهوری به این شهرستان بیش از ۶۳۵ میلیارد تومان اختصاص داده شد .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.