تاریخ انتشار:۱۸:۲۱ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: امام جمعه یاسوج گفت: امروز ترس دشمن از صنعت دفاعی ایران است چرا که تلاش‌ها برای جلوگیری از تقویت قدرت دفاعی کشور بی نتیجه ماند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز این شهر با اشاره به ۳۱ مرداد، روز صنعت دفاعی، گفت: صنعت دفاعی کشور مهمترین عالم بازدانده در برابر دشمنان است و دشمن می‌داند اگر اشتباهی کند ایران با قدرت پاسخ می‌دهد.
آیت الله حسینی افزود: دشمن از پیشرفت‌های ایران در بخش‌های مختلف به ویژه در زمینه صنایع دفاعی هراس و وحشت دارد.
وی ادامه داد: موشک‌های هایپرسونیک که جدید‌ترین دست آورد صنعت موشکی کشور است هراس بر دل دشمن انداخته است.
حرکت‌های تروریستی در اراده ملت ایران خللی ایجاد نمی‌کند
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاه چراغ (ع) بیان کرد: حرکات تروریستی هرگز نمی‌تواند ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قرار دهد و فرزندان غیور این ملت به زودی تاوان سنگین آن را بر بانیان این حرکت تروریستی تحمیل خواهند کرد.
وی اضافه کرد: ملت ایران با بصیرت خود نشان دادند که حرکت‌های تروریستی محکوم بوده و هیچ خللی در اراده و عزم ملت ایجاد نمی‌کند.
سپاه بزرگترین سازمان ضدّتروریستی دنیا است
امام جمعه یاسوج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضدّ تروریستی در همه دنیا است.
وی افزود: ما به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم و امیدواریم هر روز بر افتخارات این نیرو‌های جان بر کف افزوده شود.
مساجد مرکز تربیت اعتقادی، سیاسی و اجتماعی جامعه
خطیب جمعه یاسوج با اشاره به ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد گفت: مقدس‌ترین مکان روی کره زمین مساجد هستند و مسجد یک مکان بسیار مهم در نظام اجتماعی و سیاسی اسلام است.

آیت الله سید نصیر حسینی با بیان اینکه مسجد مرکز تربیت اعتقادی، سیاسی و اجتماعی جامعه است، افزود: مساجد همواره در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش فعال وموثری داشته اند.
وی با بیان اینکه مساجد باید فعال و پویا باشند، اضافه کرد: اهالی و کارکنان مسجد باید توجه داشته باشند که در اطراف مساجد چه آسیب‌های اجتماعی وجود دارد.
آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه خیلی از محله‌های یاسوج مسجد ندارد، گفت: برخی‌ها زمین‌های زیادی دارند، اما به فکر عالم قبر و عالم قیامت خود نیستند اگر به فکر آخرت نیستید حداقل برای دنیا خود هم که شده وقف کنید.

برچسب ها: امام جمعه یاسوج
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین