تاریخ انتشار:۲۲:۲۸ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
فرمانده سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛
عصر دنا: گروه جهادی دانشگاه شهید بهشتی تهران با حضور در منطقه کم برخوردار سیلاب و کلوار از توابع شهرستان مارگون استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم این منطقه خدمات رایگان درمانی، بهداشتی و عمرانی ارائه دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ پاسدار حسن رضایی ، فرمانده سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: گروه جهادی دانشگاه شهید بهشتی تهران متشکل از 35 دانشجو خانم و 75 دانشجو آقا از روز یکشنبه 15 مرداد 1402 به مدت یک هفته در روستاهای منطقه سیلاب و کلوار مستقر شدند.


وی ادامه داد: این گروه جهادی در مدت 7 روز به ارائه خدمات رایگان در حوزه های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی، روان شناسی، ارتوپدی ، فیزیوتراپی، بهداشتی و عمرانی پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین