تاریخ انتشار:۲۳:۳۵ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد(واحد یاسوج) در پی حادثه خونین شاه‌چراغ بیانه‌ای صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

متن این بیانه به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ «آل عمران ۱۶۹»

حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ علیه‌السلام) بار دیگر موجب داغدار شدن دلهای محبان اهل بیت (علیهم السلام) شد.
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد( واحد یاسوج) با محکوم کردن جنایت تروریستی در سومین حرم اهل بیت در ایران، از مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور می‌خواهد، قاطعانه ریشه‌ها و شبکه‌های وابسته به تروریست‌ها را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند و چون گذشته در مجاهدت‌های خاموش خود، نابودکننده برنامه‌های دشمنان اسلام و ایران باشند.
دشمنان انقلاب اسلامی بدانند، ایجاد ناامنی و ناآرامی در ایران عزیز و این گونه حرکت‌های کور و ذلیلانه هیچ گونه خللی در اقتدار و اراده پولادین شجره طیبه و مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند و برعکس، تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را به دنبال دارد.
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد(واحد یاسوج)، انزجار و محکومیت شدید و قاطع این حادثه تأسف بار و سبوعانه را اعلام داشته و شهادت جمعی از هموطنان مظلوم مان را محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌دارد.


۲۳مردادماه ۱۴۰۲

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین