تاریخ انتشار:۱۶:۴۹ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با انتشار کارنامه اعتبار بخشی بیمارستان‌های ایران، در ارزیابی دوره پنجم اعتبار بخشی ملی بیمارستان‌های کشور در سال ۱۴۰۲ که با حضور بازرسان و ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت، بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج مفتخر به کسب رتبه درجه یک اعتبار بخشی گردید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و با انتشار كارنامه اعتبار بخشي بيمارستان هاي ايران، در ارزیابی دوره پنجم اعتبار بخشی ملی بیمارستان های کشور در سال 1402 که با حضور بازرسان و ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت، بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج مفتخر به کسب رتبه درجه یک اعتبار بخشي گردید.

دکتر سید عباس رضایی سرپرست بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج گفت: اعتبار بخشی بیمارستان‌ها یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در خصوص توجه به بیمار محوری، ایمنی بیمار، ارتقای سطح کیفی و کمی، بهبود کیفیت و رضایتمندی ارباب رجوع از خدمات بیمارستان‌ها محسوب می‌شود. با عنایت به این نکته که این نوع ارزیابی بیمارستان‌ها بسیار دقیق و سخت گیرانه انجام می‌شود، کسب رتبه درجه یک در هر بیمارستانی نشان از رعایت و اجرای صحیح استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت خانه در آن بیمارستان می‌باشد.

 

او افزود: اعتباربخشی بیمارستانی فرآیندی است که در آن کلیه واحد‌های بیمارستان‌ها از حیث تجهیزات به روز و هتلینگ،  کیفیت خدمات و نحوه اجرای صحیح استاندارد‌های الزامی کشوری از طرف ارزیابان ارشد وزارت بهداشت و درمان در تمامی حوزه‌ها مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می‌گیرند و این امر در کلیه بیمارستان‌های سطح کشور بسیار حایز اهمیت و موضع رقابت می‌باشد که خوشبختانه بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج در این دوره اعتباربخشی که دوره جامع پنجم کشوری بوده رتبه درجه یک را کسب نموده است.

 

وی افزود: بیمارستان شهید جلیل یاسوج همچنین به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی درمانی استان در  ارزیابی آموزشی و بازدید هیئت بورد های تخصصی آموزشی در خرداد ماه سال جاری هم موفق به کسب امتیاز کشوری شده بود و در حال حاضر در حال ارائه خدمات کیفی تخصصی و فوق تخصصی میباشد.این مرکز که روزی مرکز کرونا بوده و‌هم اکنون به عنوان مرکز تروما و‌حوادث در حال توسعه بخش های مجهز و به روز میباشد با294 تخت مصوب،8 اتاق عمل فعال،خدمات پاراکلینیک به روز و مجهز و‌ پزشکان متبحر و کادر درمان و‌پرسنل دلسوز در رده بیمارستان های پیشرو و در مسیر رشد و توسعه قرار دارد که در چشم انداز پنج ساله امید داریم جز بیمارستان های برتر در جنوب کشور باشیم.

 

وی با تقدیر ویژه از عملکرد و تلاش تمامی پرسنل و کادر آموزشی درمانی بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج و همچنین حمایت های ریاست محترم دانشگاه،اعضای هیئت رئیسه و واحدهای مختلف پشتیبانی، خاصه معاونت درمان و‌پرسنل خدومشان خاطر نشان کرد: دستیابی مستمر و متوالی چند ساله این عنوان، حاصل تلاش مدیران و رؤسای دوره های مختلف و پرسنل متعهد و پر تلاش این بیمارستان است و مهمترین اولویت حفظ این اعتبار برای آینده است.

 

سرپرست بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج ادامه داد: ما معتقدیم که مردم ما لایق بهترین ها هستند و واقف هستیم  که در هر مجموعه خدمت رسان کمبود هایی وجود دارد لیکن با همه مشکلات جاری امید است این حرکت رو به رشد تدوام داشته و شاهد ارتقای روز افزون سطح خدمات رسانی در حوزه درمان باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین