کد خبر: ۲۰۷۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۰۷ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: بر خود وظیفه می‌دانم از عموم مردم که در ادوار مختلف از اینجانب صادقانه حمایت نموده، بویژه خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران عزیز و شهروندان فهیم که در همه مراحل حقیر را همراهی نموده‌اند، سپاسگزاری نمایم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،سید محمد موحد اولین بیانه انتخاباتی خود را پس از پیش ثبت نام صاد نمود .

 
 
متن پیام به شرح زیر می باشد:
 
 
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ
 
وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا
 
 
انتخابات در جمهوری اسلامی ایران جلوه‌ای باشکوه از شور، شعور و مشارکت مردم و دوستداران این نظام مقدس است به عنوان یک دستاورد ارزشمند در جهت تبیین و تبلور مردم سالاری دینی و میدان تعیین حق حاکمیت مردم بر سرنوشت‌شان است.
 
بر همین اساس وظیفه ملی و دینی کارگزاران نظام و مردم عزیز است که هر کدام بر حسب وظیفه ذاتی ، با هر دیدگاه و سلیقه و عقیده ای چه بعنوان کاندیدا و چه حضور در پای صندوق های رای ، مشارکت بالایی را رقم بزنند.
 
این ایام که با پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه است به حرمت سال‌ها اعتماد و محبت مردم نجیب شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده بویژه جوانان عزیز ، در این چند ماه بزرگوارانه پیام لطفشان را به بنده حقیر رساندند و نخبگانی که از هر صنف ، طبقه و خواستگاه ؛ خواهان حضور مجدد خادم خودشان در انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند . 
از آنجاییکه بزرگ‌ترین سرمایه معنوی اینجانب در طول این همه سال اعتماد و همراهی این مردم فهیم بوده ( که خود را برای همیشه مدیونشان می‌دانم )این مهم را به جا آورده ام ؛ چرا که باور قلبی و اعتقاد راسخ دارم، اگر در راه خدمتگذاری به مردم از آبروی خود نیز بگذریم، رواست.
 
در طول دوره خدمتگزاری و انجام وظایف نظارتی و تقنینی در مجلس شورای اسلامی، همواره کوشیدم به آرمانهای امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری پایبند باشم و از حقوق ملت دفاع کرده و آنطور که باید کهگیلویه بزرگ را به عزت و توسعه پایدار برسانم و توانسته باشم رضای خداوند و رضایت مردم را جلب کرده باشم.
 
بر خود وظیفه می‌دانم از عموم مردم که در ادوار مختلف از اینجانب صادقانه حمایت نموده، بویژه خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران عزیز و شهروندان فهیم که در همه مراحل حقیر را همراهی نموده‌اند، سپاسگزاری نمایم.
 
قطعاً زبان و قلم اینجانب از شکرگزاری نعمت‌های بیکران الهی و الطاف شما مردم عزیز عاجز است.
امیدوارم مردم انقلابی شهرستانهای کهگیلویه بزرگ، با حضور پرشور خود در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ یکبار دیگر حماسه سیاسی خلق نمایند . ( انشالله )
 
در پایان برای یکایک مردم شریف، یاران ، دوستان ، و جوانان فهیم و انقلابی کهگیلویه بزرگ ؛ سلامتی ، توفیق روز افزون و آرزوی سربلندی ، عاقبت به خیری از خداوند منان خواستارم.
 
سید محمد موحد
برچسب ها: محمد موحد ، انتخابات
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دهدشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
..ر پیر
ـــ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
دورت سر اومده جناب ب فکر آخرتت باش دنیاتو ک خوب پربار کردی...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین