تاریخ انتشار:۱۱:۵۹ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
با حمایت قرارگاه بسیج سازندگی و پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان صورت می‌گیرد؛
عصر دنا: مدیر مرکز حرکت های جهادی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای نقش آفرینی گروه های جهادی در محرومیت زدایی و کمک به محرومین، تعداد 30 واحد منزل معسرین استان توسط گروه‌های جهادی استان در حال تعمیر است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مجتبی مثنوی اظهار داشت: 750 گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت و سازماندهی شده که این گروههای جهادی شامل اقشار مختلف دانشجویی، دانش آموزی، محلات، جامعه پزشکی و غیره هستند.

تعمیر 30 واحد منزل معسرین بسیجی کهگیلویه و بویراحمد توسط گروه‌های جهادی

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی ، بهداشت و درمان، اشتغالزایی، کمک مومنانه و غیره مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: ان شاء الله بالغ بر 250 گروه جهادی در قالب قرارگاههای جهادی تابستان از ابتدای تیرماه تا پایان شهریورماه بصورت متناوب در مناطق مختلف استان و در سطح نواحی شهرستانها در قالب قرارگاههای جهادی پهنه ای ، منطقه ای و محلی و همچنین قرارگاه های تخصصی اقشار بسیج به ارائه خدمت می پردازند.

تعمیر 30 واحد منزل معسرین بسیجی کهگیلویه و بویراحمد توسط گروه‌های جهادی
سروان مثنوی، با اشاره به در حال تعمیر بودن 30 واحد منزل مسکونی معسیرین بسیجی کهگیلویه و بویراحمد ، ادامه داد: در این طرح که با اعتباری بر 700 میلیون تومان بوده، با حمایت قرارگاه بسیج سازندگی و پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، 30 گروه جهادی استان در مناطق مختلف در اقدامی جهادی مشغول به بازسازی منازل معسرین بسیجی در سطح استان هستند.

تعمیر 30 واحد منزل معسرین بسیجی کهگیلویه و بویراحمد توسط گروه‌های جهادی

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین