تاریخ انتشار:۲۳:۵۲ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان در پیامی، حمله تروریستی به حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم علیه‌السلام محکوم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات مردمی مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد، در پیام کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان آمده است: وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ «آل عمران ۱۶۹»

جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیهم السلام که به شهادت و مجروح شدن هموطنان عزیزمان انجامید، دلهای همه را غمگین ساخت.

عداوت دشمنان اسلام که زائران سومین حرم اهل بیت علیهم السلام را هدف تیرهای خبیث خود قرار داد و این حادثه تلخ موجب تاسف و تاثر فراوان گردید؛ تردیدی نیست که خون پر برکت شهدای این حادثه تلخ، پرچم اقتدار اتحاد و همبستگی ملّی را برافراشته تر خواهد کرد و سد مقاومت ایران اسلامی در برابر تروریست و حامیان آن را استوار تر می سازد.

ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان، این جنایت تروریستی و هتک حرمت به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیهم السلام را محکوم و این حادثه تلخ را محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده های عزادار و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین