کد خبر: ۲۰۷۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۱:۱۸ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: رابط دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس گفت:تامین اعتبار برای توسعه زیرساخت های رفاهی در روستاهای گچساران و باشت به ویژه روستاهایی مانند شاه بهرام،خربل بخش جدید،موری کش،بوسنگان،شامبراکان،ماهور باشت،خان احمد و تلچگاه از دیگر نیازهای این مناطق است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رابط دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ادامه اجرای طرح تونل دیل مهمترین نیاز توسعه شهرستان گچساران است که با وجود قول مساعد مسوولان و پیگیری وکیل مردم در خانه ملت همچنان نیازمند توجه است.

بیت الله الماسی با اشاره به مشکل تامین آب کشاورزی در روستاهای دیل،آرو،مارین،اسپر،شامبراکان،گبرستان و سایر مناطق بویراحمد گرمسیری تاکید کرد: تلاش برای احداث سد چرزو در دستور کار نماینده مردم است.

وی بیان کرد:تامین اعتبار برای توسعه زیرساخت های رفاهی در روستاهای گچساران و باشت به ویژه روستاهایی مانند شاه بهرام،خربل بخش جدید،موری کش،بوسنگان،شامبراکان،ماهور باشت،خان احمد و تلچگاه از دیگر نیازهای این مناطق است.

الماسی عنوان کرد: آسفالت جاده خاکی پیچاب از روستای گوهرگان تا مرز شهرستان چرام با توجه به مشکلات عشایر و روستانشینان منطقه برای تردد از دیگر موضوعاتی است که امید می رود با توجه به نشست و گفت و گوی انجام شده با استاندار عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: تامین تجهیزات خنک کننده برای بیمارستان نرگسی،جذب اعتبار برای زیرساخت های فرهنگی دیگر نیازهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
بررسی و شناسایی مشکلات را باید قبل از آمدن رییس جمهور میکردیم تا بودجه میگرفتین خواب بودین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.