تاریخ انتشار:۰۱:۱۴ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت : با بررسی موضوع و حضور کارشناسان حوزه خدمات مهندسی نفت گچساران در برخی مناطق از جمله حدفاصل منازل مسکونی کوی مدرس و منازل شخصی همشهریان، کار ساخت کانال هدایت سیلاب آغاز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، غلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ساخت کانال‌ هدایت آبهای سطحی نقش مهمی در جلوگیری از بروز خسارت‌‌های ناشی از سیلاب‌ دارد، افزود: طی سال‌های گذشته و در هنگام‌ فصل بارش در برخی مناطق مسکونی نفت و شهرستان خسارت‌هایی وارد شده که باعث نگرانی و گلایه‌مندی به حق ساکنان این مناطق شده بود.
وی افزود: با بررسی موضوع و حضور کارشناسان حوزه خدمات مهندسی نفت گچساران در برخی مناطق از جمله حدفاصل منازل مسکونی کوی مدرس و منازل شخصی همشهریان، کار ساخت کانال هدایت سیلاب آغاز شده است.
مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: این کانال آب‌های فصلی در فصل بارش را تا کانال کناری ورزشگاه شهدای صنعت نفت گچساران هدایت کرده و از آنجا نیز سیلاب کنترل شده به کانال مقابل فرمانداری مهار می‌شود.

ساماندهی آب های سطحی شهر دوگنبدان آغاز شد
غلامی تصریح کرد: این کانال بااعتباری به میزان ۸۵ میلیاردریال به طول ۸۰۰ متر، و ۲ و نیم متر عرض کف با دیواره ۲ متری از سطح کانال توسط اداره خدمات مهندسی در حال ساخت است.
مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد این کانال ساخته شده و به زودی با پایان یافتن آن، دغدغه ساکنان مناطق پیرامونی آن برطرف خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: کار اصلاح و گسترش کانال‌های هدایت آب‌های فصلی و سیلاب در فصول بارش تدوام داشته و در این راستا اصلاح و ساخت کانال‌های اطراف فرودگاه گچساران برای مهار سیلاب‌های فصلی پیش‌بینی شده و به زودی انجام می‌شود.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پایان یادآور شد: ازحمایت‌های همه جانبه مدیرعامل محترم جناب آقای مهندس کمالی که با حساسیت ویژه حامی و پیگیر اجرای چنین پروژه هایی هستند تشکر و قدردانی می‌شود.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین