تاریخ انتشار:۰۰:۲۳ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد که دوره آموزشی قانون پایانه‌های فروشگاهی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی یاسوج برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد: دوره آموزشی قانون پایانه‌های فروشگاهی برای آشنایی اشخاص حقوقی با جزئیات این قانون روز یکشنبه ۲۲مرداد از ساعت ۸صبح تا ۱۲ در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی یاسوج برگزار خواهد شد.
میلاد فرخان بیان اینکه این دوره آمورشی باهمکاری اتاق بازرگانی با هدف تبیین و تشریح قانون پایانه‌های فروشگاهی و نیز اشراف اشخاص حقوقی به دستورالعمل این قانون پیش بینی شد، اشخاص حقوقی را به شرکت در این دوره فراخواند.
وی بیان کرد که دراین دوره یکروز سیدمسعود حسینی مدرس اداره کل امور مالیاتی استان ضمن تشریح قانون پایانه‌های فروشگاهی برای علاقمندان به شرکت در این کارگاه آموزشی، پاسخگویی سوالات و ابهام‌های مودیان نیز خواهد بود.
ارتقای دانش مودیان نسبت به قوانین مالیاتی یکی از اهداف اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد است و دراین راستا کارگاه‌های آموزشی خوبی در سطح استان و شهرستان‌ها برگزارشد .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.