کد خبر: ۲۰۷۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۴۸ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
نادر منتظریان در جمع خبرنگاران:
عصر دنا: کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای مبارزه با پدیده زشت تبعیض و فساد و برای برخی آسیب هایی که وجود دارد به دنبال شایسته سالاری هستم، همان طوری که یکی از مسائلی که امام حسین (ع) برای آن قیام کرد مبارزه با فساد و تبعیض بود، امروز هم ما در نظام اسلامی وظیفه داریم به کمک همه اقشار جامعه با این پدیده شوم، با شعار شایسته سالاری و نه به تبعیض و فساد مبارزه کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نادر منتظریان_ کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی_ پیش از ثبت نام، بر سر قبور شهدای نیروی انتظامی، شهید عبدیان (شهید رسانه) و در گلزار شهدا حضور پیدا کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را سپاس‌گزارم که توفیق پیدا کردیم برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدای شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون شرکت کنیم.
وی بیان کرد: همه روز‌های خدا مبارک هستند ولی روز جمعه متعلق به امام عصر است و برکات خاصی دارد به همین دلیل روز جمعه را برای ثبت نام انتخاب کردم.
منتظریان اظهار کرد: گلزار شهدا جایی بزرگ و مقدس است ضرورت داشت که پیش از ثبت نام با شهدا تجدید میثاق داشته باشیم.
اعتقاد ما بر این است که شهدا از هستی خود برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت ملت ایران گذشتند، اگر بخواهیم موفق باشیم باید اهداف شهدا را تعقیب کنیم. امروز چه بخواهیم و چه نخواهیم در اکثر موضوعات اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد، تنها موضوعی که کسی روی آن اختلافی ندارد شهدا هستند.
منتظریان در ادامه با بیان اینکه ما در خدمت همه مردم ایران، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و بویراحمد بزرگ واحد هستیم، افزود: کارم را از این مکان مقدس شروع می‌کنم؛ چرا که کسی روی آن اختلافی ندارد.
وی با تأکید بر اینکه اگر قرار است بخشی از مشکلاتمان را حل کنیم حتماً باید با تأسی از شهدا باشد، اظهار کرد: چون شهدا عملگرا بوده‌اند و کسانی هم که می‌خواهند در این سنگر مقدس بنشینند باید حتماً از مرحله شعار گذر کنند و افراد عملگرا در این جایگاه بنشینند، ما نیز باید عملگرا باشیم.
منتظریان با اشاره به تجارب کاری خود افزود: در سازمان‌های مختلفی مشغول بوده‌ام، اما امروز احساس کردم مهمترین سنگر و جایگاهی که می‌تواند مشکلات نظام را حل کند، مجلس است. در طول دوره خدمتم در راستای دو وظیفه نمایندگان مجلس یعنی قانون‌گذاری و نظارت تجارب خوبی داشته‌ام.
منتظریان با بیان اینکه اعتقادم این است که نظام ما از بحران‌های سختی گذر کرده، اظهار کرد: یکی از موانعی که مردم را دچار مشکل کرده تبعیض و فساد حاصل سوء مدیریت‌ها است.
وی با بیان اینکه باید اعتماد عمومی به عنوان سرمایه‌های کشور افزایش پیدا کند گفت: مشکلات معیشتی، اقتصاد، بیکاری، نارضایتی، تبعیض و فساد اعتماد عمومی مردم را تنزل داده است.
منتظریان افزود: برای رسیدن به اشتغال پایدار باید کلید تولید‌زده شود، با تولید و اشتغال مشکلات مردم حل می‌شود.
وی اظهار کرد: اگر از زیلایی تا تنگ سرخ، از میمند تا کوشک، لوداب تا بابکان را ببینیم نعمت‌های خدادادی فراوان است، ما کمتر از یک درصد مساحت کشور و جمعیت را در اختیار داریم ولی پتاسیل‌های زیادی داریم که اگر بتوانیم آن‌ها را از قوه به فعل بیاوریم فرصت‌های اشتغال و تولید فراهم می‌شود.
وی در انتها با بیان اینکه همه طوایف و ایل‌های بزرگ بویراحمد برایم ارزشمند هستند و از دل ایلات ما انسان‌های بزرگی در سطح جامعه در حال خدمت رسانی هستند، گفت: ضرورتی ندارد برنامه‌هایم را در حوزه‌های مختلف بیان کنم ولی در فرصت مناسب برنامه‌هایم را در اختیار مردم عزیز قرار می‌دهم تا به عنوان کاندیدای برنامه محور برای اولین بار در صحنه حضور می‌یابم و همچنین برنامه‌ای را عنوان می‌کنم که بتوانم به آن عمل کنم.

انتهای پیام/

 
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
فقط حرف توخالی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.