تاریخ انتشار:۰۷:۲۸ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست شهرداری بوستان از توابع شهرستان باشت گفت: طرح های آسفالت معابر به طول سه کیلومتر،رنگ آمیزی سرعت گیرهای خیابان های شهر بوستان به ویژه بولوار امام رضا (ع) و دیوارنویسی در این شهر اجرا شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سرپرست شهرداری بوستان از توابع شهرستان باشت گفت: طرح های آسفالت معابر به طول سه کیلومتر،رنگ آمیزی سرعت گیرهای خیابان های شهر بوستان به ویژه بولوار امام رضا (ع) و دیوارنویسی در این شهر اجرا شده است.

هادی قاسمی افزود: این طرح ها با ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار از منابع داخلی شهرداری بوستان انجام شده است.

سرپرست شهرداری بوستان با اشاره به اینکه اقدام های خوبی طی ۲ سال گذشته برای توسعه زیرساخت های رفاهی شهر بوستان انجام گرفته عنوان کرد:زیرسازی و مخروط ریزی معابر،اجرای طرح موزاییک فرش پیاده رو،تکمیل ساختمان غسالخانه و جاده ورودی آرامستان،خریداری تجهیزات سردخانه ای برای آرامستان از جمله اقدام های انجام گرفته برای ارتقای رفاه شهروندان این شهر است.

طرح زیباسازی مبلمان شهر بوستان اجرا شد

شهر یکهزار و ۲۸۰ نفر بوستان قسمتی از بخش بوستان از توابع شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت است.

بخش بوستان دارای ۲ دهستان، ۴۹ روستا ،۱۳ دهیاری، ۲۲ شورا و جمعیتی افزون بر ۶ هزار و ۵۰۰ نفر است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.