کد خبر: ۲۰۷۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۵۹ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
رئیس آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: رئیس آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه نفر از دانش آموزان توانای استان در هجدهمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزان استثنایی کشور رتبه برتر را کسب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دولت دوست بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: «پانته آ امیدی» رتبه دوم در رشته نهج البلاغه، «صدیقه دیانت» رتبه سوم در رشته تفسیر قران و «راضیه آزاد روشن» رتبه سوم در رشته انشا نماز را کسب کردند.

وی بیان داشت: هجدهمین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور در بخش دانش آموزان دختر به میزبانی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

دولت دوست افزود: ۳۰۰ دانش آموز دختر در این دوره از مسابقات در ۱۱ رشته قرائت، قرآن، حفظ، حفظ مکتوب، مداحی، گفتمان مهدوی، مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، دعاخوانی و مدیحه سرایی با یکدیگر رقابت کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
اولا سه دانش آموز اداره استثنایی در رشته نهج البلاغه و انشای نماز در رشته های انفرادی رتبه سوم کسب کردند ، این همه آب و تاب و بزرگ نمایی برای چیست ،
لطف کنید نتیجه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن عترت ونماز دانش آموزان استان که در مشهد و کرمانشاه برگزار شده که همیشه استان جز استانهای برتر کشور بوده اعلام کنید ، استثنایی ها را رها کنید ربطی به اداره کل ندارند ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.