تاریخ انتشار:۱۸:۵۶ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۱ هزار و ۱۳۱ نفر مستمری بگیر بهزیستی استان هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد کریم آریا در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۲۷ هزار و ۳۵٠ پرونده مربوط به مستمری با پوشش سازمان بهزیستی در استان تشکیل شد.

آریا با تاکید بر اینکه توانمند سازی جامعه هدف از جمله محورهای فعالیت ما محسوب می‌شود، ابراز داشت: عدم استقبال جامعه هدف از برنامه‌های توانمند سازی و اشتغال به علت کمبود منابع مالی و نبود پشتیبانی مطلوب یک آسیب است.

آریا خواستار ایفای نقش مطلوب دستگاه‌ها در همراهی و انجام وظایف نسبت به جامعه هدف بهزیستی شد و خاطرنشان کرد: ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دستگاه‌ها باید به شکل عملیاتی و پر رنگ تر اجرایی شود.

مدیرکل بهزیستی استان مسئله اشتغال را یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی جامعه هدف سازمان بهزیستی دانست و گفت: تلاش ما بر این بوده که با همراهی دستگاه‌ها یک پایدار سازی اشتغالی با تکیه بر آموزش را برای افراد زیر پوشش فراهم کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.