تاریخ انتشار:۱۸:۵۳ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: چنانچه کاسبی در کهگیلویه و بویراحمد به بهانه پرداخت مالیات قیمت کالا را خارج از نرخ مصوب افزایش دهد متخلف است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیر کل امور مالیاتی استان گفت: چنانچه هر واحد عرضه کننده مواد غذایی، پوشاک و دیگر اقلام بخواهد قیمت کالایی را خارج از نرخ مصوب قانونی به خاطر اخذ مالیات افزایش دهد این اقدام غیرقانونی بوده؛ چون وصول مالیات بر اساس قانون است. 
میلاد فرخان افزود: سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ وصول مالیات از واحدهای کسب، بر اساس همان حساب های جاری پایانه فروش (دستگاه پوز) بوده و مازاد بر درآمدهایی که داشتند نبوده است.
وی ادامه داد: افرادی که این مهم را بهانه و دستاویزی برای افزایش قیمت قرار داده اند این کار از نظر قانونی خلاف است و مالیات تنها بر حسب نرخ رسمی کالا گرفته می شود.
مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هر واحد کسب با توجه به نوع شغل، ضریب پرداخت مالیاتش طبق قانون مشخص می شود پس بی انصافی و خلاف قانون است.
وی با اشاره به موضوع فرار مالیاتی نیز، تاکید کرد: بخش زیادی از فرارهای مالیاتی در استان شناسایی و وصول شده است و این استان کم ترین فرار مالیاتی را در حال حاضر دارد.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: درآمدهای مالیاتی پاک‌ترین، بهترین و سالم‌ترین درآمدی است که به خزانه دولت واریز می‌شود.
فرخان از راه اندازی سامانه ۱۵۲۶ تا دور روز آینده در استان خبر داد و گفت: مرکز ارتباط مردمی سازمان امور مالیاتی به منظور رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات، شکایات و سوالات مالیاتی است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین