تاریخ انتشار:۱۶:۵۸ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: با صدور پیامی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان«روز خبرنگار» را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

با صدور پیامی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان«روز خبرنگار» را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات مردمی مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد، کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان با صدور پیامی، ضمن بزرگداشت یاد شهید صارمی، روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

در متن پیام کورش قنبری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

روز خبرنگار فرصتی مغتنم و ارزشمندی بوده به جهت پاسداشت مقام شامخ فرهیختگانی که همواره دغدغه جامعه و مردم را دارند و به راستی آنان تجلی تعهد، امانتداری، مسئولیت پذیری اجتماعی و دلسوزی هستند که نقش مهمی در رشد و بالندگی فرهنگ جامعه ایفا می‏کنند.

خبرنگاران بعنوان پرچمداران آگاهی بخشی به جامعه نقش اصلی را در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن برای افکار عمومی بر عهده دارند و این جهاد رسانه‌ای همانا گام برداشتن در راه شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.

روز خبرنگار را به همه فعالان پر تلاش این عرصه در ایران اسلامی به ویژه سراسر استان پر افتخار کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و از تلاش‌های ارزنده تمامی خبرنگاران محترم در عرصه انعکاس و اطلاع رسانی اخبار مرکز وکلای قوه قضائیه قدردانی می‌نمایم، ان شاء الله در این راه عظیم خدمتگزاری سلامت و موفق باشید.

کورش قنبری مرداسی
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.