تاریخ انتشار:۱۰:۵۵ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: در آستانه‌ روز خبرنگار مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده مرحوم سید حمدالله خواهش نیک دیدار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسنعلی عزت خواه در این دیدار با گرامیداشت روز خبرنگار، به ویژگی‌های مرحوم سید حمدالله خواهش نیک اشاره کرد و گفت؛ مرحوم خواهش نیک عمر پربرکت خویش را وقف تعلیم و تربیت نمود و برای آموزش و آگاهی بخشی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد.

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با خانواده مرحوم خواهش نیک
وی به خدمات مرحوم خواهش نیک در معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان در دوران مسئولیت اشاره کرد و گفت: مرحوم خواهش نیک رفتار مسئولانه و متعهدانه ای در راستای تحقق اهداف والای آموزش و پرورش داشت.
عزت خواه ،مردم داری و با مردم بودن را از ویژگیهای بارز مرحوم خواهش نیک عنوان کرد و گفت: نام ویاد مرحوم خواهش نیک به واسطه نام نیکی که از خود بر جای گذاشته، برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با خانواده مرحوم خواهش نیک
وی افزود: دغدغه مرحوم خواهش نیک پیگیری، مشکلات و مطالبات مردم بود که آن مرحوم به دلیل علاقه ای که به حوزه رسانه داشت آثار ارزشمندی را در این عرصه تولید و الگوی خوبی برای اصحاب رسانه است.
در این دیدار علی خواهش نیک فرزند مرحوم سید حمدالله خواهش نیک نیز با تشکر از حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آن‌هاست.
وی افزود: از مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد که همواره به یاد مرحوم پدرم هستند و در آستانه روز خبرنگار همواره با قدوم سبز خویش یاد وخاطره پدرم را زنده نگه می‌دارند صمیمانه نهایت تقدیر و سپاس گزاری را دارم.
در پایان این دیدار به مناسبت روز خبرنگار، از خانواده زنده یاد مرحوم سید حمدالله خواهش نیک تجلیل شد. 

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با خانواده مرحوم خواهش نیک

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.