تاریخ انتشار:۱۹:۰۶ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
مسئول بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
عصر دنا: مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت بیش از ۷٠٠ گروه جهادی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: رصد، انتقال و رفع مشکلات نیز در این راستا اجرایی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
 

«ناصر صالحی» در نشست با خبرنگاران گفت: در زمینه محرومیت زدایی عمرانی، بیش از ۵ هزار پروژه محرومیت زدایی طی چند سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است بطوریکه تنها در سال گذشته، سه هزار پروژه عمرانی عملیاتی شد.

وی اظهارکرد: با حمایت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و متولیان استانی، محرومیت زدایی در بخش کانال‌های آبرسانی طرح «آبخیز تا جالیز» نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۳۸٠ میلیارد تومان اعتبار  از محل اعتبارات تبصره ۱۶، تخصیص یافت که ۳٠٠ میلیارد تومان آن جذب شد. برای دو هزار و ۸٠٠ نفر پرونده تشکیل و پرداخت محقق شد.

صالحی افزود: ۶۸٠ صندوق قرض الحسنه مردم یار در استان فعال شده و ۷٠ تعاونی نیز تشکیل شد.

وی همچنین احداث دهکده اقتصاد مقاومتی در یاسوج را از دیگر پروژه‌های موفقیت آمیز این مجموعه دانست.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت بیش

از ۷٠٠ گروه جهادی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: رصد، انتقال و رفع مشکلات نیز در این راستا اجرایی می‌شود. 

صالحی ادامه داد: در بحث محرومیت زدایی غیر عمرانی، 2 هزار و ۱٠٠ جهیزیه اهدا شد. ۴٠٠ هزار بسته نیز معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه توزیع شد.

وی با اشاره به اجرای اغلب پروژه‌های آبرسانی روستایی توسط بسیج سازندگی استان، ادامه داد: از سال گذشته تاکنون، ۹۹ روستای استان آبرسانی پایدار شده است. همچنین آبرسانی به ۳٠ روستای استان نیز در دست اقدام است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رتبه دوم پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آبرسانی کشور علیرغم توپوگرافی سخت مناطق، متعلق به استان است.

صالحی از اجرای فاز دوم آبرسانی با پوشش ۱۵٠ روستای استان خبر داد و تاکید کرد: آبرسانی پایدار محور این پروژه‌ها است.

وی اظهارکرد: با حمایت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و متولیان استانی، محرومیت زدایی در بخش کانال‌های آبرسانی طرح «آبخیز تا جالیز» نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

 

 

 

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین