تاریخ انتشار:۲۰:۴۲ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: امید آفرینی در جامعه مهمترین رسالت خبرنگاران است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسنعلی عزت خواه در نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار و شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای رسانه گفت: خبرنگاران با اطلاع رسانی به موقع و هوشمندانه ایمان و امید را به جامعه تزریق کنند .
وی با بیان اینکه ایران قوی نیازمند یک جبهه رسانه ای قوی در مقابل تهاجم فرهنگی و رسانه ای بیگانگان است گفت : رسانه ها چشم وچراغ مردم و پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت هستند که با ارائه تحلیل های منطقی می توانند به افزایش امید ونشاط در جامعه کمک کنند.
عزت خواه گفت: تحلیل و نقد منصفانه رسالت خبرنگار است که آموزش و پرورش نیز از نقد دلسوزانه و عالمانه استقبال می کند ضمن اینکه لازم است در این زمینه خبرنگاران ، متعهد به منافع ملی باشند و به تعبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اخبار امید بخش منتشر کنند.
وی با بیان اینکه تقویت امید و انگیزه در بین مردم از رسالت‌های خطیر خبرنگاران و اصحاب رسانه است بیان کرد: صداقت و امانتداری در انعکاس اخبار از ویژگیهای یک خبرنگار است و رسالت خبری مسوولیت سنگینی است که با صداقت و امانت داری خبری افکارعمومی جامعه را هدایت می کند.
عزت خواه بیان کرد: کار و حرفه خبرنگاری روز و شب نمی‌شناسد اما فعالان این رشته با عشق به‌کار خود در راستای اطلاع‌رسانی و روشنگری در جامعه گام برمی‌دارند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنانش از همراهی و همکاری اصحاب رسانه با مجموعه آموزش و پرورش تقدیر کرد وگفت: برای نهادینه کردن گفتمان تعلیم وتربیت نیازمند همراهی و همدلی رسانه های استان هستیم که بخش مهمی از ارتقاء فرهنگ جامعه بر عهده آنهاست.
عزت خواه ، از برنامه ریزی و تعامل سازنده اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان در انعکاس به موقع اخبار و تعامل با خبرنگاران تقدیر و تشکر کرد و گفت : همه دستگاهها ، مردم و رسانه ها باید نسبت به مسائل آموزش و پرورش حساس باشند و در این زمینه آموزش و پرورش را کمک کنند.
وی در پایان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت ، اظهار داشت : تلاش شده است رویکردی نو در تعامل رسانه و عظیم ترین دستگاه فرهنگی کشور ایجاد شود و از نظرات همه صاحب نظران و فعالان این عرصه در راستای اعتلای آموزش و پرورش استفاده شود .
در این جلسه احکام کمیته های نخستین جشنواره رسانه و تعلیم وتربیت نیز اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.