کد خبر: ۲۰۶۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۳۵ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: خطیب جمعه شهر یاسوج گفت: باید دولت حقابه کهگیلویه و بویراحمد را در ساخت سدهای موجود در استان رعایت کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، امام جمعه شهر یاسوج در خطبه های نماز این شهر گفت: فردا شنبه ۱۴ مرداد روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی است و برای حفظ حق بشر باید دستورات خالق انسان یعنی خدا را اجرا کنیم.
آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به قطعی شدن ساخت سد خرسان در منطقه سادات محمودی، افزود: ساخت این سد برای مردم این منطقه مشکلاتی ایجاد کرده که امیدواریم دولت حق و حقوق مردم را در این خصوص رعایت کند.
 وی گفت: بیشتر سد‌های ایجاد شده در استان برای بهره مندی سایر استان هاست و باید دولت حقابه کهگیلویه و بویراحمد را در ساخت این سدها رعایت کند. 
امام جمعه یاسوج افزود: یکشنبه ۱۵ مرداد مصادف است با حمله اتمی امریکا به شهر‌های هیروشیما و ناکازاکی که این حمله اتمی ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزار کشته و زخمی برجای گذاشته است.
آیت الله حسینی گفت: این اقدام از امریکایی سر زده که خود مبلغ حقوق بشر هستند و ادعای حقوق بشری دارد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک۱۷ مرداد روز خبرنگار، گفت: خبرنگاری، حرفه‌ای مقدس است و خبرنگاران مسئولیت اطلاع رسانی به مردم را بر عهده دارند همچنین یکی از اجزای جهاد تببیین بر عهده خبرنگاران متعهد و متخصص است.
آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و حکومت هستند، اضافه کرد: خبرنگاران باید در برابر مردم احساس مسئولیت کنند و هم نقد‌ها و مشکلات را بگویند و هم پیشرفت‌ها و خدمات نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
Said ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
احتمالا از پست های بخشیده شده به موحد در خوزستان اطلاعی ندارد وگرنه در مورد حق آبه صحبت نمی کرد
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
در نوشتن تیتر خبر دقت کنید
حوزه درست است نه حوضه
اگر بخواهی بنویسی حوضچه یه حرف یگر است اما حوزه درسته نه حوضه
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
جناب نماینده محترم ولی فقیه در استان ، امام جمعه محترم مرکز استان ::::؛
اعتراض مردم منطقه سادات محمودی و تجمع عده ای از آنها جلوی دادگستری و فرمانداری را ندیدید شنیدید یا برایتان اعتراض و خواسته مردم اهمیتی ندارد که می فرمایید حالا که احداث سد خرسان ۳ قطعی شده مسئولان باید حقابه استان را بدهند!!!!!
خونه خا،اراضی زذاعتی، باغات ، مزارع پرورش ماهی، مراتع و چراگاهها، بلوطهایی که اجداد همه ماها را از قحطی و خشکسالی نجات می دادن و آنها را جسور،شجاع و دلیر در مقابل حاکمان زور و زر و تزویر بار آورده بودن ،همه و همه دارند با احداث این سد از بین می روند. حقا به را برای چی میخوای؟!
می خواهید با این حقابه چه گلی سر مردم بمالید؟
به اندازه یک درخت زیتون فلسطینی‌ها که صهیونیستها قطع می کنند یا خانه یک فلسطینی که تخریب می کنند و شهرک می سازند و همه وعاظ و سخنرانان و امامان جمعه فریاد وا مصیبتا سر می‌دهند ۱۷ روستای سادات محمودی که با قلدری و حیله و نیرنگ مافیای قدرتمند آب زیر آب می رود و مردمان فقیر و محروم آنها آواره می شوند مسئولینی بعنوان نماینده ولی فقیه در قبال این ظلم متوجه جنابعالی نیست؟
مردمانی که با کمترین حمایت مسیولین با کار و تلاش سر زمینهای زراعتی ابااجدادی و نگهداری دام در مراتع یا با صنایع دستی معروف منطقه امورات می گذرانند دارند بخاطر تأمین آب برای صاحبان ذی‌نفوذ چند کارخانه یا کارگاه تولید کاشی و سرامیک آواره می شوند این ظلم به محرومترین مردم منطقه قلب هر انسان آزادیخواهی را به در د میآورد جنابعالی که مسئولیت دینی، اجتماعی، و قانونی در دفاع از حقوق مردم دارید به جای اعتراض ، مهر تأیید بر ساخت این سد می زنید !!!!!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین