تاریخ انتشار:۱۶:۰۱ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تسریع در روند پرونده‌های قضایی نباید برای تولید و اشتغال مانعی ایجاد شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محبوب افراسیاب در نشست ستاد رفع موانع تولید، گفت: یکی از برنامه های محوری قوه قضائیه در حمایت از تولید و اشتغال این است که تشکیل پرونده‌های قضایی نباید مانعی بر سر راه تولید شود.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تأکید بر اجرای مصوبات این ستاد، افزود: مانع زدایی از تولید در واقع یعنی اشتغالزایی و ایجاد کسب و کار در جامعه، و اشتغال، یعنی از بین رفتن زمینه‌های جرم و آسیب‌های اجتماعی و این تکلیف همه مسئولان است که تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز در این نشست با بیان اینکه معتقدیم در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود، ادامه داد: دستورالعمل پیگیری اجرای برنامه های کلی اقتصاد مقاومتی برای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی از وظایف این ستاد و مصوبات آن لازم الاجرا است.

حسنی یادآور شد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تاکنون برای حمایت‌های قضایی و حقوقی از سرمایه‌گذاران واحد‌های تولیدی و صنعتی و رفع مشکلات آن‌ها اقدامات مطلوبی را انجام داده است.
وی تأکید کرد: اعتقاد ما بر این است که در این جلسات حتی اگر از یک واحد تولیدی گره‌گشایی کنیم و آن را به چرخه تولید و ایجاد اشتغال برگردانیم، کار بزرگی انجام شده است.

حسنی اضافه کرد: در جلسه امروز مشکلات ۷ طرح تولید بررسی شد که عمده خواسته آن‌ها مهلت دادن برای پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش بود و مصوباتی داشتیم که به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.