کد خبر: ۲۰۶۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۲۶ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از کسب رتبه یک اعتبار بخشی این بیمارستان در ارزیابی اداره نظارت وزارت بهداشت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، دکتر فاطمه وفاپور گفت: تیم اجرایی بیمارستان شهید بهشتی با تلاشی مضاعف و در خور تحسین و با همت کادر درمان و کادر پشتیبانی موفق به کسب رتبه درجه یک اعتبار بخشی بیمارستانی در ارزیابی بیمارستان‌های کشور بر اساس استاندارد‌های نوین اعتبار بخشی وزارات بهداشت درمان آموزش پزشکی شد.

وی ادامه داد: کسب این افتخار بزرگ را خدمت همه پزشکان پرستاران، دانشجویان، کارکنان و مدیران پرتلاش بیمارستان و کارشناسان معاونت درمان دانشگاه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

وی در پایان گفت: امید است با استمرار تلاش و همت همه مجموعه بیمارستان در راستای ارتقاء بهبود کیفیت در ارائه خدمات و صیانت از حقوق شهروندی شاهد احصاء رتبه یک برتر دوره آتی ارزیابی اعتبار بخشی ملی بیمارستان‌های کشور باشیم.به گزارش عصر دنا، دکتر فاطمه وفاپور گفت: تیم اجرایی بیمارستان شهید بهشتی با تلاشی مضاعف و در خور تحسین و با همت کادر درمان و کادر پشتیبانی موفق به کسب رتبه درجه یک اعتبار بخشی بیمارستانی در ارزیابی بیمارستان های کشور بر اساس استانداردهای نوین اعتبار بخشی وزارات بهداشت درمان آموزش پزشکی شد.

وی ادامه داد: کسب این افتخار بزرگ را خدمت همه پزشکان پرستاران، دانشجویان، کارکنان و مدیران پرتلاش بیمارستان و کارشناسان معاونت درمان دانشگاه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

وی در پایان گفت: امید است با استمرار تلاش و همت همه مجموعه بیمارستان در راستای ارتقاء بهبود کیفیت در ارائه خدمات و صیانت از حقوق شهروندی شاهد احصاء رتبه یک برتر دوره آتی ارزیابی اعتبار بخشی ملی بیمارستان های کشور باشیم.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
با سلام. بیمارستان شهید بهشتی، به لحاظ ساختار و بافت فیزیکی فرسوده و خطرناک هست..همچنین به لحاظ بهداشتی زیاد وضعیت درستی ندارد. این هم از مولفه های توسعه و ارتقا هست، لطفا توجه شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.