تاریخ انتشار:۱۰:۵۴ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
همزمان با ایام سوگواری سید الشهداء علیه السلام؛
عصر دنا: مدیرعامل ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پرداخت تسهیلات و کمک خیران ۴۳۰ میلیون تومان از بدهی هشت زندانی استان پرداخت شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر عامل ستاد دیه استان گفت: همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با تلاش ستاد دیه، مددکاران و کمک خیران، هشت زندانی محکوم مالی و جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
علی عباس فلاحتی مطلق افزود: بدهی این زندانیان ۴۳۰ میلیون تومان بود که ۷۰ میلیون تومان آن توسط شکات بخشیده شد و مابقی با پرداخت تسهیلات کم بهره و کمک‌های خیران از زندان‌های استان آزاد شدند.
وی ادامه داد: هم اکنون ۲۱۴ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان منتظر مساعدت خیران و نیکوکاران هستند تا از زندان آزاد شوند.
فلاحتی مطلق اضافه کرد: تمام تلاش ما، شوراها‌ی حل اختلاف مستقر در زندان‌ها و مددکاران این است تا با دعوت از شکات رضایت آنان را جلب کنیم، اما طلبکار نیز باید به حق خود برسد.
مدیر عامل ستاد دیه استان از همه نیکوکاران و خیران خواست در این ایام به نیت نذر سید الشهداء برای آزادسازی افراد بدهکار در زندان اهتمام بیشتری داشته باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین