تاریخ انتشار:۰۷:۵۸ - ۲۸ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: سامانه سامد با شماره تلفن ۱۱۱ یک روز قبل از سفر رئیس جمهور تا به امروز در کهگیلویه و بویراحمد فعال است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: مرکز ارتباطات مردمی به عنوان پل ارتباطی بین رئیس جمهور و مردم درخواست‌ها و مطالبات مردم را ثبت و آن‌ها را پردازش و بررسی می‌کند.
حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه سامانه سامد با شماره تلفن ۱۱۱ یک روز قبل از سفر رئیس جمهور تا به امروز در استان فعال است افزود: تاکنون بیش از ۳۲ هزار تماس تلفنی مردم استان در این سامانه ثبت شده است.
وی بابیان اینکه بیش از هزار نامه از مردم دریافت شد اضافه کرد: کار بازگشایی، رفع ابهام و ثبت نامه‌ها در حال انجام است و ظرف مدت یک ماه کار بازگشایی و ثبت تمام مکاتبات انجام می‌شود.
صالحی همچنین برای دومین روز در بازدید از میز‌های خدمت وزرا و هیات دولت در ادارات استان گفت: در این میز‌ها مردم با نمایندگان تام الا ختیار وزرا به صورت مستقیم گفتگو و مشکلات خود را بررسی می‌کنند.
رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری در دیدار با هنرمندان و ورزشکاران افزود: به صورت تخصصی موضوع‌های ویژه‌ای را هم بررسی می‌کنیم و امروز در مورد مشکلات و دغدغه‌ها با تعدادی از اصحاب رسانه، هنرمندان و ورزشکاران از نزدیک گفتگو کردیم.
حجت‌الاسلام صالحی اضافه کرد: زمینه دیدار چهره به چهره برخی از هنرمندان با نمایندگان تام الا ختیار وزرا را فراهم کردیم و دغدغه‌های آن‌ها را پیگیری کردیم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین