تاریخ انتشار:۰۱:۱۲ - ۲۷ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: الهی با بیان اینکه کمر بازار با پرداخت عوارض مالیات شکسته شد اذعان داشت:متولیان دریافت عوارض مالیات و ارزش افزوده، بازار استان کهگیلویه و بویراحمد را همانند استان های پردرآمد محاسبه ننمایند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، شامگاه دوشنبه نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت،معدن و تجارت در سالن اتاق بازرگانی برگزار شد.

در این نشست رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعداد واحدهای صنفی در استان گفت: تعداد ۴۰ هزار واحد صنفی در استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد ۳۵ هزار واحد دارای شناسه صنفی می باشند.

کمر بازار با عوارض مالیات شکسته شد/آنچه رئیس اتاق اصناف یاسوج به وزیر صمت گفت
مهرداد الهی با بیان اینکه تعداد ۵هزار واحد بدون شناسه هستند افزود: بیش از ۵۰ درصد از جامعه ما را در استان بازاریان تشکیل داده که از دولت انتظار داریم توجهی ویژه به این قشر از جامعه داشته باشند .
وی بیان کرد :بیش از ۹۰ درصد از بازاریان در استان کهگیلویه و بویراحمد مستاجر هستند و با شرایط سخت اقتصادی و با دریافت تسهیلات بانکی ۲۳ درصدی همچنان در بازار فعال هستند.
رئیس اتاق اصناف یاسوج با اشاره به فعالیت و درآمد استان‌ها و شهرهای کشور اظهار داشت : انتظار داریم که مالیاتی که از شهرهای پُر درآمد همانند تهران،اصفهان مشهد و تبریز دریافت می‌شود از واحدهای صنفی کم درآمد و بازار ضعیف استان کهگیلویه و بویراحمد دریافت نشود.
الهی با بیان اینکه کمر بازار با پرداخت عوارض مالیات شکسته شد اذعان داشت:متولیان دریافت عوارض مالیات و ارزش افزوده، بازار استان کهگیلویه و بویراحمد را همانند استان های پردرآمد محاسبه ننمایند.
وی ادامه داد؛ در شرایط سخت کرونا که همه ما درگیر این شرایط بودیم ،ضربه سنگینی بر پیکر اقتصادی و درآمدی بازاریان وارد شد.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بی توجهی دولت به بازاریان ابراز داشت: در دوران مبارزه با ویروس کرونا بازاریان امیدشان به تسهیلات بانکی کم بهره و بلاعوض های دولت بود که در این مسیر نیز ناامید شدند .
نماینده اصناف و بازاریان در این نشست با اشاره به شفاف سازی مالیات های دریافتی از بازار و صنعت گران تاکید کرد:بازاریان خواستار شفاف سازی پول های مالیاتی هستند که در صورتی که پول های مالیاتی مشخص شود کجا هزینه می‌شود بهتر استقبال می کنند .
این مسول و فعال صنفی و اقتصادی خاطر نشان کرد: نرخ گذاری دستوری که کشور برای برخی کالا ها اعلام می‌ شود ضربه جبران ناپذیری بر پیکر بازار وارد می کند .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین