تاریخ انتشار:۱۵:۱۸ - ۲۶ تير ۱۴۰۲
جمعی از جوانان مطالبه گر استان کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مهمترین مشکل استان، مدیرانی است که گوششان به حرف نمایندگان است که استاندار مورد تمجید وکلایتان که به استان سفر کردند قرار دارد که نه تنها برای دولت و برنامه هایش جز در ظاهر، اهمیتی قائل نیستند، بلکه دولت انقلابی شما را بدنام کردند. ادارات در استان ما به خواب اصحاب کهف فرو رفته اند که اگر استاندار را بر ندارید و عزل ننمایید، شاید بیداری یشان سالها طول بکشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، جمعی از جوانان مطالبه گر استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه ای که به این این پایگاه خبری ارسال کردند خواستار توجه وِیژه رئییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد شده اند که در ادامه آمده است:

ریاست محترم جمهور
جناب آقای رئیسی حفظ الله
ضمن تحیت و دعای خیر
بلاشک همت مجاهدانه جنابعالی در حوزه داخلی و سیاست خارجی بر کسی پوشیده نیست. اما نیک می دانید که یک دست کف نمی زند! بعضی از وزرای ناکارآمد دولت جنابعالی عملکرد ضعیف آنان و معامله گری شان با بعضی از نمایندگان مجلس روی مسولین دولت قبل را سفید نمودند. دو سالی از دولت جنابعالی می گذرد ولی هنوز بانیان وضع موجود دولت یازدهم و دوازدهم، به عنوان مدیران ارشد استانی خاصه استان کهگیلویه و بویراحمد مثل موریانه در حال جویدن ریسمان ارزش های دینی هستند؛ اقتصاد پیشکششان!! فاصله طبقاتی هر روز در حال بیشتر شدن است و متأسفانه هیچ اقدامی برای متوقف ساختن آن در این استان به عمل نمی‌آید.

جامعه ما به ظاهر آرام به نظر می‌رسد ولی زیر پوست این جامعه خبرهائی وجود دارند که به شدت هشداردهنده هستند. آقای رئیس جمهور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، مردمی نجیب و دلیر در سطح کشور هستند که سر کرنش را نسبت به هیچ حکومت و دولتی فرود نیاورد بجز جمهوری اسلامی. زیرا ریشه در ارزش های دینی اجدادشان دارد که ۱۴۰۰ سال قبل پیامبرشان به نام برابری و برادری ندا دادند. صبر چنین مردم، اندازه‌ای دارد که اگر به انتها برسد، فاجعه‌ ایجاد می‌کند.

به سخنان امام خمینی(ره)در همین زمینه مراجعه کنید که از بروز انفجاری خبر می‌دهد که همه چیز و همه کس را با خود می‌برد و چیزی باقی نمی‌گذارد. این، یعنی اگر انقلابی در راه باشد، انقلاب پابرهنه‌ها علیه طبقه اشراف و فوق نجومی‌بگیران که اخیرا در استان ما قوم گرایی به آن اضافه شده، خواهد بود، واقعه‌ای که اگر وضعیت کنونی ادامه پیدا کند، بروز آن حتمی خواهد بود.

آقای رئیس جمهور محبوب

به صراحت اعلام می‌کنیم مشکل جوانان این استان بیش از هر چیز تبعیض‌هایی است که در بکارگیری آنها در اندک فرصت‌های شغلی استان وجود دارد.

مهمترین مشکل استان، مدیرانی است که گوششان به حرف نمایندگان است که استاندار مورد تمجید وکلایتان که به استان سفر کردند قرار دارد که نه تنها برای دولت و برنامه هایش جز در ظاهر، اهمیتی قائل نیستند، بلکه دولت انقلابی شما را بدنام کردند. ادارات در استان ما به خواب اصحاب کهف فرو رفته اند که اگر استاندار را بر ندارید و عزل ننمایید، شاید بیداری یشان سالها طول بکشد.

آقای رئیس جمهور در این استان قوم‌گرایی که نمایندگان استان در میان مدیران از ارشد تا جز بیداد می‌کند.!! در این استان رمز موفقیت و خوشبختی در هم طایفه ای بودن با نماینده های مجلس است اکثر قریب به اتفاق سهم انتصاب ها، استخدام های بی ضابطه، پیمان ها، تسهیلات ….برای عده خاص و قوم خاص است.

هیات محترم دولت در این استان شایسته سالاری هیچ محلی از اعراب ندارد شایسته ها و نخبه ها تماما پشت درب طایفه گرایی حسرت می خورند و نتیجه همان خواهد شد که در این استان زرخیز می بینید.

در برخی ادارات از صدر تا کارمند جز همه منتسب به یک گروه و طایفه هستند حتی به مستخدم خانه رفاه فرهنگیان در تهران بعد از ۲۳ سال رحم نکردند و نخبگان بدون در نظرگرفتن تجربه و دانششان به حاشیه رانده شده‌اند.

مدیریت یک کشور را نباید به افراد ناتوان سپرد و اگر کسانی به هر دلیل به مسئولیت‌های مدیریتی گماشته شده باشند ولی نتوانند از عهده وظایفی که برعهده آنان گذاشته شده برآیند، باید داوطلبانه کنار بروند که در این استان نمی روند مثل زالو به صندلی های خدمت که خونبهای هزاران شهید عزیز است چسپیده اند و بیت المال را به نفع نمایندگان حیف و میل و تقسیم می نمایند. چه شاد کننده روح شهدا و مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد است که مدیریت را به افراد توانمند بسپارید. خاصه استاندار استان که گریه هایش نتوانست حلقه اش را از گوش نمایندگان خارج و از طرفی سفره مردم راشیرین نماید.

تحرکات قابل قبولی که این روزها در سیاست منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران مشاهده می‌شود، باید در سیاست‌های داخلی به ویژه در زمینه اداری و اقتصادی نیز به وجود بیاید. گرانی، تورم، فقر، بیکاری و عوارض اجتماعی این مشکلات اکنون نارضایتی مردم را به اوج رسانده است. مشکل بزرگ‌تر اینست که بعضی از دولتمردان نشان داده‌اند قدرت کنترل امور را ندارند و همه چیز در مورد معیشت مردم رها شده و خارج از مدیریت است.
در بخش اداری، مشکلات بیشتری وجود دارد. شعارهای خوبی در زمینه آسان ‌سازی روند انجام کارها با تقویت دولت الکترونیک داده می‌شود ولی مردم همچنان برای انجام کوچک‌ترین کارهای خود در ادارات به ویژه آنچه مربوط به خدمات‌ رسانی است با معضلات جانکاهی مواجه هستند که در مواردی ناچار به رها کردن آن می‌شوند.

پارتی ‌بازی و باند بازی،حرف اول را می‌زند، رشوه یا همان زیر میزی بیداد می‌کند و هزینه‌ای که ادارات برای انجام کارها طلب می‌کنند سر به فلک می‌زند. حضرات مسئولین و مدیران ارشد که هرگز ناچار نمی‌شوند به عنوان ارباب رجوع عادی به این ادارات مراجعه کنند، متأسفانه از این گرفتاری‌های مردم خبر ندارند یا سرشان را مثل کبک به زیر برف کرده اند و به همین دلیل نمی‌توانند مشکل‌گشا باشند.

شرایط، اکنون به گونه‌ایست که به نظر می‌سد یک اراده مرموز در بدنه اداری استان کهگیلویه و بویراحمد، در حال ناراضی‌تراشی است و این مأموریت را با چنان سرعتی انجام می‌دهد که هر روز درصد قابل توجهی از مردم را به نظام جمهوری اسلامی بدبین می‌کند. با ادامه این ناراضی‌تراشی کاملاً حرفه‌ای و برنامه‌ریزی شده، دیگر دشمنان خارجی نیازی به تلاش و هزینه کردن پول و تخصیص امکانات و نیرو برای براندازی نظام جمهوری اسلامی نخواهند داشت.

آقای رئیس جمهور استان ما در حوزه ایثار، روزهای ملی و شجاعت حرف اول را میزند ولی متاسفانه در بکار گیری نخبگان این استان در سطح ملی و تنک بودن سفره مردم حرف آخر می زند.

آقای رییس جمهور، دولت مردان در این استان دولت شما را بدنام کردند، قطعا به آمار و ارقام دروغین و چهچهه وکلایتان در باره مدیران استان توجه ندارید و برخوردی انقلابی را با استاندار و بعضی از فرمانداران و مدیران بی کفایت بعمل خواهید آورد زیرا این مدیران ناکارآمد نه تنها دولت مردمی شما را بدنام و انقلابیون را به حاشیه راندند بلکه با هزینه بیت‌‌المال و با امکانات خود نظام با مؤثرترین شیوه در حال براندازی و سست کردن ریشه های آن هستند.

خداوند حافظ و نگهدارتان
از طرف جمعی از جوانان مطالبه گر استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین