تاریخ انتشار:۱۱:۲۱ - ۲۶ تير ۱۴۰۲
در پی کسب مقام اول مستند سازی املاک فاقد سند:
عصر دنا: در پی کسب مقام اول اداره حقوقی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در امر مستند سازی املاک فاقد سند معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد تقدیر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در جلسه پیگیری مسائل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق 13 گانه کهگیلویه و بویر احمد گفت : : آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد 2130 ملک دارد که 1200 ملک دارای سند است.
وی افزود: روند سند دار کردن املاک در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد از ابتدای سال 1401 بسیار خوب بوده و این روند با توجه به زمان‌بر بودن پروسه در سال 1402 باید با برنامه‌ریزی دقیق و جدی ادامه پیدا کند تا هرچه بیشتر املاک آموزش و پرورش مستندسازی و تثبیت مالکیت شود
قاسم احمدی لاشکی افزود: کسب مقام اول اداره حقوقی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در امر مستند سازی املاک فاقد سند نتیجه تلاش های مجموعه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد خاصه مدیرکل و رئیس اداره حقوقی آموزش و پرورش است؛ که از این بزرگواران نهایت تقدیر و سپاسگزاری را دارم. 

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.