تاریخ انتشار:۰۸:۰۳ - ۲۶ تير ۱۴۰۲
حجت الاسلام رئیسی در فرودگاه یاسوج؛
عصر دنا: رئیس جمهور گفت: در دور دوم سفر ضمن پیگیری مصوبات سفر دور نخست، تصمیمات سازنده ای برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد اتخاذ می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه یاسوج ضمن عرض ادب و سلام به مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و نخبگان که از مفاخر این استان و چهره های برجسته کشور هستند، گفت: در این سفر قصد داریم در اجتماعات مردمی حضور یابیم و به مشکلات مردم گوش همچنین مصوبات سفر اول به این استان را پیگیری کنیم.
آیت الله رئیسی با بیان اینکه طبق انتظارات مردم با تلاش مسئولان استانی برخی از طرح ها تکمیل شد، افزود: در این سفر مسائل گسترده تری برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد مدنظر است .
وی با اشاره به اینکه گروههای کارشناسی در بخش های مختلف از قبل به این استان مستقر شدند گفت: مشکلات، موانع و ظرفیت های این استان توسط این گروهها مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کشاورزی، دامداری و گردشگری افزود: تلاش می شود خدمات درخور شان به مردم این استان ولایتمدار ارائه شود.
رئیس جمهور پس از ورود به فرودگاه یاسوج برای دیدار با عشایر استان وارد شهرستان مارگون شد .
ابراهیم رئیسی در دشت سقاوه با عشایر استان دیدار می کند همچنین قرار است سد سقاوه امروز با حضور وزیر نیرو در مارگون کلنگ زنی شود.
برچسب ها: سفر رئیس جمهور
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین