کد خبر: ۲۰۵۴۴
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۰۸ - ۲۵ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: استاندار محترم و بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان منصب ها و موقعیت های شغلی این استان را به صورت شرکت سهامی بین خود، خویشاوندان و فامیل های نسبی و سببی تقسیم کرده اند و امروز وضعیت این استان چنان بغرنج شده که کوچکترین جرقه اختلاف ایلی و عشیره ای را به یک معضل غیرقابل جبران و بحران تبدیل خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کهگیلویه و بویراحمد گوشت قربانی استاندار و نمایندگان است/ استان را به صورت شرکت سهامی بین خود و خویشاوندان تقسیم کرده اند/ بعد از دو سال هنوز بانیان وضع موجود بر مسند قدرت نشسته اند

 

به گزارش عصر دنا جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نامه سرگشاده ای در آستانه سفر رئیس جمهور به استان را منتشر کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم

ضمن عرض ادب و ارادت خدمت حضرتعالی مقدم شما را به استان شهید پرور، ولایت مدار، قهرمان پرور و چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد گرامی میداریم و برای شما مجاهد خستگی ناپذیر آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را داریم لازم هست موارد ذیل را به استحضار جنابعالی برسانم.

۱- استاندار محترم و بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان منصب ها و موقعیت های شغلی این استان را به صورت شرکت سهامی بین خود، خویشاوندان و فامیل های نسبی و سببی تقسیم کرده اند و امروز وضعیت این استان چنان بغرنج شده که کوچکترین جرقه اختلاف ایلی و عشیره ای را به یک معضل غیرقابل جبران و بحران تبدیل خواهد کرد.

۲- برخلاف سخنان صریح مقام معظم رهبری که تأکید فرمودند نمایندگان مجلس از دخالت در امور اجرائی خودداری کنند و چند بار هم معظم له فرمودند کاری نکنید که گسل های قومی، قبیله ای و مذهبی. فعال شوند که این سهمی مهلک برای کشورند. ولی در استان ما بدون توصیه نمایندگان مجلس و لیدر‌های انتخاباتی آن‌ها گره ای از مشکلات کسی باز نخواهد. جناب آقای رئیس جمهور این بود استقلال قوا که مسئولین محترم نظام از آن صحبت می کنند.

۳- از منابع مورد اعتماد بخواهید که بستگان سببی و نسبی آقای استاندار و نمایندگان مجلس که در این دولت به مدیریت ها چه در سطح استان و شهرستان گمارده شده اند را برایتان لیست کنند آن وقت به عمق ماجرا پی خواهید برد، این در حالی است که بسیاری از نیرو‌های انقلابی و احزاب که از انتخابات ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ ریاست جمهوری تلاش کردند تا دولتی دلسوز و همسو و همراه با معنویات مقام معظم رهبری بر سر کار آید را چنان منزوی کردند که روزی هزاران مرتبه می گویند خدا پدر رؤسای دولت های قبل را بیامرزد که حداقل مدیری می گماردند که فارغ از بحث قومیت وفاداران به جناح سیاسی خود بودند.

۴- هنوز بعد از دو سال مدیران دولت بی تدبیر و ناامیدی آقای روحانی در استان ما بر مسند قدرت نشسته اند و یکی از دلایلی که سیاست های دولت در استان اجرائی نشده، و نارضایتی و انتقاد شدید درخصوص عملکرد دولت سیزدهم وجود دارد عدم همراهی مدیران دولت قبل میباشد.

۵-در استان کهگیلویه و بویر احمد منابع خدادادی آب، نفت، گاز، معدن و جنگل فراوان است، ولی متاسفانه سرمایه گزار و مدیریتی که بتواند در استان از آن‌ها صحیح استفاده کند که منافع آن به مردم استان برسد وجود ندارد.
۶- از سوی جناب آقای استاندار نمایندگان مجلس و دستگاه‌های فرهنگی استان درخصوص جهاد تبیین و مسائل فرهنگی استان در طول این ۲ سال فعالیتی دیده نمی¬شود.
۷- توجه به نخبگان و افراد متخصص و متعهد در این دو سال گذشته در استان ما کم بوده و در بعضی از شهرستان‌ها و حتی در استان مدیرانی بسیار ضعیف که توان خدمت¬گزاری به نظام و مردم را ندارند منصوب گردیده که نارضایتی مردم از آن‌ها محسوس هست بی¬شک مردم خود بهترین دیدبان هستند و با چشمانی باز مراقب و ناظر اعمال مسئولین هستند و قطعاً در فرصت¬های پیش¬روی جواب اعتماد و بی¬اعتمادی به خودشان را سر موقع خواهند داد.
۸- در بخش طرح¬های سرمایه¬ای و اشتغال¬زا، مسکن، آموزش، خوداشتغالی جوانان و ... هم متأسفانه تحرکی در مسئولین استانی مشاهده نمی¬شود بعنوان مثال در بخش مسکن با حالی¬که در بیشتر استان‌ها طرح مسکن ملی را آغاز و دارند تحویل می¬دهند در مرکز استان ما هنوز زمین برای اجرای این طرح آماده نشده است.
۹- مدیران ناکارآمد در این دولت باید در هیچ¬جایی جایگاهی نداشته باشند اگر قرار هست به مردم این استان خدمت شود تیم مدیریتی این استان باید از افراد نالایق پاک شود و این افراد نالایق در هیچ کجای کشور اسلامی به عنوان مدیر بکار گرفته نشوند چرا که اینگونه مدیران باعث ذلت این کشور و مردم می¬شوند.
۱۰- مردم عزیز و شهیدپرور استان کهگیلویه و بویراحمد از نظام، انقلاب، و آرمان‌های امام و شهیدان و مقام معظم رهبری خسته نشده اند بلکه در مقابل این همه سوء مدیریت¬ها خسته¬اند و دلشان خون هست امیدواریم که به برکت خون شهیدان و دعای رهبری و از خودگذشتگی دولت مردان این کشور بخصوص ریاست محترم جمهور هرروز خداوند بر افتخارات این ملت بزرگوار بیفزاید.

استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت سهامی استاندار و از نمایندگان مجلس است/

استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت سهامی استاندار و از نمایندگان مجلس است/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
روزی که بودجه ی استان را هدایت خواه وحسینی پس دادند خیانت بود یا امروز ،چرا فرافکنی می‌کنی چرابه نماینده ای که از خانواده های معظم شهدا است توهین میکنید چرا و هزاران چرای دیگر
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
می‌بخشید به کسی توهین نشده آنچه عیان هست چه حاجت به بیان هست بیان واقعیت تلخ هست دکتر هدایت خواه چهره ای ملی هست که استان ما قدرش را نمی‌داند.
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
شما هم خانواده شهیدی رو پیشه خودتون کردین و مثل پیراهن عثمان....
آقای نمایندتون نابودی بویراحمد رو مثل روز روشن کلید زده
جناب استاندارتون یکی از افراد دولت روحانی که بویی از انقلابی و پاک دستی نبرده رو آورده در مهم ترین حوزه آموزش و پرورش که حوزه ... می باشد رو معاونت بهش داده،برید عقبه ایشون رو در اداره کل ورزش و جوانان استان در بیارید ببینید چ کثافت کاریابی که نکرده
فقط بلدید بگید خانواده شهیده بذارید هرکاری دوس داره انجام بده
حقگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
در دوره هیچ نماینده ای به اندازه همین سه سال دکتر روشنفکر کار نشده است این هم سد سقاوه . خدمت ادامه دارد
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
درود بر عصر دنا که واقعیت ها را گفته استان دست نماینده هاست آن هم قومی و قبیله ای شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
ما همه مردم گرفتار این مدیران ضعیف وقوم گرایی وجناهی
که به هر اداره می رویم جواب سربالا یی میدن وکار مردم را انجام نمیدن بیشتر آنها کارهایی سیاسی وانتخاباتی می کنند
دیگه عاجز شده آیم از ریس جمهور محترم تقاضا داریم که دست این افراد را کوتاه کند
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
استاندار ضعیف با پیوند نامیمون با نمایندگان ضعیف بستگان خود را به منصب ها گمارده اند و مثل گوشت قربانی بین خود و نمایندگان تقسیم کرده اند.اگر رئیسی با همین فرمان پیش برود دیگر جایگاهی حداقل در کهگیلویه و بویراحمد نخواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
قوم گرایی و فامیل بازی در شبکه بهداشت و درمان لنده بیداد میکند ما پرستارل از دست مدیر شبکه پرخاشگر لنده عاصی شدیم کاش دورش زودتر تموم بشه
یاسوجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
احسنت اما کو گوش شنوا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
این دیوانه ی زنجیری را پایین بکشید که استان را وارد یک چالش بی پایان خواهد کرد.
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
این روزا هر کسی برای خودش بلند میشود و لایحه مینویسد ، شب نامه مینویسد ، مقاله مینویسد ، خطابه مینویسد ، دیگران را همه ضعیف و بی خاصیت معرفی میکند و خودش را رستم دستان و فرشته نجات !!! تُرتُروک توی این حرفا نیست ، خودتان را خسته نکنید ، با تخریب دیگران تاکنون هیچکس به مرادش نرسیده است ، اینها همه برای دیدن و خود نشون دادن است ! عامه مردم هم خوب می‌فهمند !
محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
با تخریب دیگران و کینه توزی کسی به جایی نمی رسد . انصافا خدمات روشنفکر قابل چشم پوشی نیست و به اندازه بیست سال خدمت به مردم استان انجام دادند در این شرایط اقتصادی باید به روشنفکر خسته نباشید گفت.
پاسخ ها
مارگون
| United States of America |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
اتفاقاً عقب گرد داشت نه اینکه به اندازه بیست سال کار کرده باشه!
تملق گویی تا کی؟
حتماً از اقوام تان مدیر شده یا بدون ضابطه برسر کار بردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
آخ سی روشنفکر که امشب در جلسه شورا اداری سخنرانیش را سر کاغذ نوشته بود وبعد بخت 3 دقیقه صحبت کرد 1 دقیقه آن را بس با کرد
مارگون
|
United States of America
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
انصافاً مدیری مانند فرماندار مارگون آقای اندرخور به چه دردی میخوره هرش از نرش تشخیص نمی دهد.
فقط دلخوشه که فرمانداره.مردم دارند تاوان بی کفایتی ایشان را می دهند.گناه مردم چیه که باید اینقدر آسیب ببینند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
مهمترین اقدام در دست نماینده ی بویراحمد تمهید مقدمات برای کلنگ زنی دستشویی های سی سخت با درخواست از وزیر مربوط است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
خدایی روشنفکر را نگاه کنید تو تلوزیون سر کاغذ را هم نمی تواند بخواند 3 دقیقه صحبت کرد 15 تا کلمه را هندل می زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
روشن فکر امشب تو تلوزیون 3 دقیقه در حضور ریس جمهور صحبت کرد بدبخت روی کاغذ نوشته بود از 3 دقیقه
1 دقیقه آن را بس با می کرد ولی موحد مثل بلبل
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
خدایی من همش توی این موضوع موندم خذمت شاخص ایشان چه بوده اقای روشنفکر سردار نذای انشقاق و طایفه گرایی و قوم خویش بازی بوده اخه مرد حسابی نمایندگان اذربایجان شرقی بدون هیاهو ملسارذها تومان برای استانشان اعتبار و جرب سرمایه می کنند ورقم بی کاری این استان نزدیک صفر اون موقع نماینده ما میگه 300 ملیاررررررد تومان اعتبار فلان جا گرفتم اخه که نستور درخشنده درست می گفت تونمیدونی ملیارد چند صفر داره البته این مذت یاد گرفته
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین