تاریخ انتشار:۱۶:۴۹ - ۲۵ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه ضمن انتقاد به جذب نیروهای غیرمتخصص در رهگذر سال گذشته گفت: سن برخی این افراد بالای ۶۰ سال است و چگونه این فرد می‌تواند با دانش‌آموز ۶ ساله ارتباط درسی برقرار کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، فریدون فاطمی‌زاده در دیدار معاون وزیر آموزش وپرورش با فرهنگیان این شهرستان، تعداد دانش‌آموزان شهری و روستایی کهگیلویه را ۲۳ هزار دانش‌آموز عنوان و اظهار کرد: ۳۴ مدرسه تخریبی داریم که باید بازسازی شوند، همچنین مدارس کانکسی ما ۱۷ مدرسه هستند و ۱۵ مدرسه دو نوبته داریم.

مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه با بیان این‌که مجموعه دانش‌آموزان و همکاران ما در کشور در جشنواره‌های خوارزمی، الف‌تا، و المپیادهای ورزشی و علمی صاحب رتبه‌های خوبی شدند و خوش درخشیدند گفت: هم‌چنین هنرستان‌ها را به سمت درآمدزایی پیش بردیم.

وی افزود: علی رغم همه این استعدادها اما هنرستان‌های ما از لحاظ تجهیزات در مضیقه هستند، برخی ساختمان‌ها به قبل از انقلاب بر می‌گردند.

فاطمی‌زاده نداشتن سالن اجتماعات را مهم‌ترین معضل آموزش وپرورش کهگیلویه عنوان و تصریح کرد: امیدواریم این مطالبه در صدر مطالبات قرار بگیرد.

وی ضمن انتقاد به جذب نیروهای غیرمتخصص در آموزش وپرورش با بیان این‌که سالی که گذشت بخش عظیمی صرف آموزش نیروهایی که بدون یک ساعت آموزش، وارد آموزش وپرورش شدند شد گفت: بخشی از افرادی که جذب شدند سن آن‌ها به ۶۰ سال می‌رسد چگونه انتظار داریم فردی با این سن با دانش‌آموز ۶ ساله ارتباط برقرار کند؟ این روند جذب توسط بخش خصوصی هنوز ادامه دارد و نگران کننده است.

فاطمی‌زاده خواستار اصلاح این مسئله شد.

وی افزود: در بحث رتبه‌بندی معلمان به شکلی اجرا شد که از ۱۹۰۰ معلم در شهرستان ۱۳۰۰ نفر اعتراض کردند، امیدواریم این رتبه‌بندی به گونه‌ای اصلاح شود که خروجی آن ارتقای کیفیت آموزشی باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین