تاریخ انتشار:۱۳:۳۷ - ۲۵ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان گفت: دفاتر شورای نگهبان وظیفه بررسی چهارچوب‌های قانونی و نظارت بر انتخابات را بر عهده دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان  با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان، افزود: این نهاد با درایت امام راحل تاسیس شد.
سید مهدی جوکار با تاکید بر مهم بودن رسالت‌های شورای نگهبان افزود: در مجموع رسالت شورای نگهبان صیانت از اسلامیت و جمهوریت نظام است.
وی به دو انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری اشاره کرد و ادامه داد: از سیاسیون، فرمانداری‌ها و استانداری انتظار می‌رود قانون را فصل الخطاب قرارداده و با همکاری همدیگر این انتخابات را همچون گذشته با شکوه برگزار کنیم.
جوکار با بیان اینکه ۸ دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان فعال است، گفت: این دفتار آمادگی دارند تا با همکاری همه نهاد‌ها انتخابات را برگزار کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.