تاریخ انتشار:۰۶:۳۱ - ۲۵ تير ۱۴۰۲
همزمان با سفر رئیس جمهور به استان؛
عصر دنا: نماینده تام اختیار معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و بنیاد ملی نخبگان با فناوران دیدار و درخواست‌های آنان را بررسی می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رئیس بنیاد نخبگان استان گفت: مهدی رمضانی مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی معاونت علمی و فناوری به عنوان نماینده تام‌الاختیار معاونت علمی و فناوری و بنیاد ملی نخبگان از روز ۲۵ تیر در بنیاد نخبگان استان مستقر می‌شود.
اکوانی افزود: آقای رمضانی ضمن دیدار رو در رو با مستعدان برتر، نخبگان، فناوران، مدیران و اعضای شرکت‌های دانش بنیان با آنان گفتگو می‌کند و در جریان نیاز‌های آنان قرار می‌گیرد.  

وی ادامه داد: برنامه دیدار نماینده تام اختیار معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در قالب طرح ابتکاری ملی خدمت میدانی که بنام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین است انجام می شود.
رئیس بنیاد نخبگان استان گفت: هدف از این طرح دریافت مستقیم خواسته‌های نخبگان و فناوران و بررسی نحوه کمک به رفع مشکلات آنان و استفاده از منابع معاونت علمی و فناوری و بنیاد ملی نخبگان برای خدمت به نخبگان و فناوران استان و مشارکت آنان در برنامه‌های توسعه زیست بوم نخبگانی و دانش بنیان استان است.  

اکوانی از نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی، دانشگاهی، فناوران و اعضای شرکت‌های دانش بنیان، صنعت گران، تولید کنندگان، سرمایه‌گذاران و افرادی که طرح یا ایده ابتکاری دارند و تقاضای آنان به نحوی با فعالیت‌های معاونت علمی و فناوری و یا بنیاد ملی نخبگان مرتبط است دعوت کرد در روز‌های ۲۵ تا ۲۷ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۸ به بنیاد نخبگان استان واقع در «میدان آزادگان، ابتدای خیابان پاسداران جنب شورای اسلامی شهر یاسوج» مراجعه کنند.
 وی
ادامه داد: همه تقاضا‌ها ثبت و به دقت بررسی و در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ داده می‌شود.
اکوانی اضافه کرد
: متقاضیان دیدار، می‌توانید برای هماهنگی با شماره های ۰۷۴۳۳۲۳۱۵۳۱ و ۰۷۴۳۳۲۳۱۵۳۲ ارتباط برقرار و یا به صورت مستقیم به بنیاد نخبگان استان مراجعه کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین