تاریخ انتشار:۲۰:۴۸ - ۲۴ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: به منظور خدمات رسانی بهینه به بیماران، سیستم نوبت دهی کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) دهدشت اینترنتی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 عصردنا طی گزارشی وضعیت نابسامان نوبت دهی کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) در شهر دهدشت را منتشر کرد و خواستار چاره اندیشی از سوی مسئولان شد.

در حالی که در عصر اتباطات به سر می بریم نوبت دهی اینترنتی یا دست کم تلفنی در بسیاری ازمراکز درمانی کشور باعث رفاه نسبی بیماران و همراهان آنان شده اما شهروندان شهر دهدشت و روستاهای اطراف برای استفاده از خدمات درمانی در کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) ساعت ها در صف های شلوغ در انتظار می مانند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: مراجعه کنندگان می‌توانند ۲۴ ساعت قبل از ویزیت با مراجعه به آدرس اینترنتی nobat.yums.ac.ir (سایت نوبت دهی کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) وارد شده و به ثبت نوبت پزشکان اقدام کنند.
سید منصور تقوی افزود: گزینه ثبت نوبت برای هرپزشک کلینیک از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر روز قبل از ویزیت فعال و مراجعین می‌توانند به ثبت نوبت پزشک برای روز بعد اقدام کنند. 
دکتر منصور تقوی اظهار داشت: روزانه حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفر به کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) دهدشت مراجعه می کنند که زمان زیادی از وقت مراجعان تلف می شود و دلیل بسیاری از نارضایتی‌ها مراجعه کنندگان، فراهم نبودن امکان نوبت دهی اینترنتی بود.
وی در پایان گفت: در حال حاضر تعدادی از پزشکان در سامانه نوبت دهی اینترنتی فعال هستند و در آینده نزدیک همه پزشکان این کلینیک در سامانه نوبت دهی فعال خواهند شد.
لازم به ذکر است مراجعین بعد از ثبت به صورت اینترنتی، پیامکی مبنی بر ثبت نوبت برای مراجعه کننده از سایت نوبت دهی اینترنتی کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) دهدشت ارسال می شود و در روز مراجعه و هنگام ثبت نهایی نوبت، کارت شناسایی معتبر نوبت گیرنده به همراه کد شناسایی رزرو نوبت، به واحد پذیرش و صندوق مراجعه کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین