تاریخ انتشار:۱۴:۴۲ - ۲۴ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی از تمامی روسا و هیات مدیره اتحادیه های صنفی و اصناف و بازاریان شهرستان بویراحمدجهت حضور در مراسم دیدار مردمی با آیت الله رئیسی دعوت نمود .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، متن ارسالی این پیام به شرح زیر است:

روسای اتحادیه های صنفی /
اصناف و بازاریان شهرستان بویراحمد
با سلام و تحیات الهی

ایزد منان را سپاسگزاریم که مردم شهید پرور، مؤمن، و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد ، برای دومین بارمیزبان رئیس‌جمهور مردمی، حضرت آیت الله رئیسی و هیات محترم دولت، درسرزمین ناز بلوط و ایل حماسه و غزل ،پایتخت طبیعت ایران خواهند بود.
در این راستا از تمامی شما بازاریان و کسبه های عزیز همراه با مردم شهید پرور و ولایتمدار استان با حضور یکپارچه و پرشور در مراسم دیدار مردمی با رئیس محترم جمهور در روز *دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲در ورزشگاه تختی یاسوج،* بار دیگر وحدت و انسجام، عشق و ایمان و پایبندی خود به اصول و آرمان‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری بر صحفه پرافتخار این خطه از میهن اسلامی بیفزایید.
بی شک با استقبال پرشور از خادم و امین خود جلوه‌هایی بی‌بدیل از وحدت و پیوند عمیق دولت و ملت را رقم می زنید.
امیدواریم به یاری ایزدمنان و در راستای خواسته های مردم شریف استان، دومین سفر هیأت دولت ،نتایجی سرشار از رحمت و توسعه برای مردمان این دیار داشته باشد.

منتظر قدوم سبزتان هستیم
*دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲/ ورزشگاه تختی یاسوج/ساعت۵عصر*


مهرداد الهی
رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.