تاریخ انتشار:۱۴:۰۱ - ۲۴ تير ۱۴۰۲
در آستانه سفر رئیس جمهور:
عصر دنا: در آستانه سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش وارد استان کهگیلویه وبویراحمد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در آستانه سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویر احمد، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به عنوان نماینده تام الاختیار این وزارت، جهت بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات آموزش و پرورش این استان، وارد یاسوج شد و در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید بهشتی آبشار یاسوج مورد استقبال رسمی حسنعلی عزتخواه، مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای معاونین قرار گرفت.

قاسم احمدی لاشکی، در اولین روز سفر کاری خود به شهرستانهای کهگیلویه و گچساران سفر می کند و از نزدیک مسایل آموزش و پرورش را بررسی خواهد کرد.

وی در میز خدمت ارتباطات مردمی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ روز یکشنبه مورخ بیست و پنجم تیر ماه، پذیرای مراجعات مردمی بوده و سپس در نشست مشترک اعضای شورای معاونین، مدیران و روسای شهرستان ها، نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد شرکت خواهد کرد.
گفتنی است؛ در این سفر آقایان نعیمی معاون اداره کل بازرسی ، عابدی مدیرکل شورا، رحیمی و مهاجری نژاد از مشاوران معاونت حقوقی و مجلس وزیر آموزش و پرورش وی را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.