تاریخ انتشار:۰۰:۲۰ - ۲۳ تير ۱۴۰۲
در سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد؛
عصر دنا: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت:در سفر ریاست جمهوری به این استان ۳۲۰ واحد مسکونی در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل راه و شهرسازی این استان در نشست شورای مسکن استان با بیان اینکه ۴ هزار و ۹۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان بویراحمد آماده کلنگ زنی است، گفت: در سفر ریاست جمهوری عملیات ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود.
راستا افزود: ۲ هزار ۵۰۰ قطعه زمین برای ساخت و ساز نیز به مردم واگذار می‌شود.
وی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۵۳۰ واحد مسکونی در مناطق مختلف استان در حال ساخت است، گفت: در ۴ سال اخیر سهم استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ هزار واحد و سالانه ۱۰ هزار واحد پیش بینی شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: علارغم اینکه طرح نهضت ملی مسکن در استان با تاخیر شروع شد، ولی در مجموع به طور میانگین پیشرفت این طرح در استان وضعیت مطلوبی دارد اگر چه هنوز مشکلاتی وجود دارد که با تلاش مسئولان این موانع برطرف می شود.
راستا با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان عملیات ساخت هشت طرح راهسازی با اعتبار هزار و دویست میلیارد تومان آغاز می شود، اضافه کرد: همچنین بیش از یکصد کیلومتر راه اصلی و روستایی در این سفر به بهره برداری می رسد.
علی محمد روستا سرپرست معاونت عمرانی استاندار نیز در این نشست با بررسی چالش‌ها و مشکلات پیش روی طرح نهضت ملی مسکن، کمبود زمین را اصلی‌ترین مشکل این طرح در استان دانست و گفت: ۳ سایت برای ساخت مسکن در شهرستان بویراحمد در نظر گرفته شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین