تاریخ انتشار:۰۰:۰۹ - ۲۳ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست اداره کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای آبان پارسال تاکنون ۵ میلیارد تومان برای درمان بیماران خاص پرداخت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان گفت: خرداد ماه امسال ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای ۲۸۰ پرونده بیماران خاص و سخت درمان کهگیلویه و بویراحمد که از سال ۱۴۰۱ پذیرش شده بود برای پرداخت به امور مالی ارسال شد.
محسن عزیزی افزود: از پارسال تاکنون هفت هزار و۲۰۰ بیمار خاص در استان شناسایی شدند و زیرپوشش خدمات صندوق قرار گرفتند.
وی تاکید کرد: هزینه درمان این بیماران در مراکز دولتی تا بیش از ۹۰ درصد هزینه‌های دارویی و در بخش خصوصی هم تا ۸۰ درصد خدمات شیمی درمانی، رادیو تراپی، اسکن‌های خاص و آزمایش، پذیرش می‌شود.
سرپرست اداره کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیماران دیابتی به خصوص افرادی که انسولین مصرف می‌کنند و دچار بیماری‌های وابسته به دیابت هستند نیز سال آینده برای حمایت بیشتر در سامانه بیمه سلامت ثبت می‌شوند.
عزیزی افزود: در سوم آبان ماه سال ۱۴۰۱ صندوق حمایت از بیماران خاص و سخت درمان با پوشش ۱۰۴ بیماری خاص و سخت درمان در کشور رونمایی شد.
وی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان معادل حدود ۵۲۰ هزار نفر در پنج صندوق کارکنان دولت، سایر اقشار (کمیته امداد و بهزیستی، خانواده‌های ایثارگران)، دفترچه‌های ایرانیان سلامت همگانی و روستائیان و عشایر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین