تاریخ انتشار:۱۹:۰۲ - ۱۹ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: نیروهای شرکت‌های خدماتی بیمارستان شهید رجایی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق و واریز نشدن بیمه، دست به تجمع اعتراضی زدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، یک کارگر شرکت خدماتی بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: چهار ماه است حقوق نگرفته‌ایم، بیمه هم نداریم.

وی که خواست نامش فاش نشود، اظهار داشت: مدیران ما با یاسوج تماس می‌گیرند و کسی در آنجا هم پاسخگو نیست و پیمانکار قراردادی ندارد که به ما حقوق بدهد.

کارگر دیگری با بیان اینکه بعد از چهارماه در میان انواع و اقسام بیماری‌ها در بیمارستان شهید رجایی گچساران تلاش کرده‌اند و الان کسی هم پاسخگوی در دل‌های آنان نیست، خاطرنشان کرد: به خاطر دیرکرد بیمه، بیمارستان جریمه شده و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قبول نمی‌کند جریمه را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه اگر در این شرایط در محل کار حاضر شوند و اتفاق ناگواری رخ دهد هیچ کس پاسخگو نخواهد بود، یادآور شد: آقایان تازه می‌گویند اگر پرداخت حقوقی در کار باشد طبق تعرفه سال قبل و حقوق‌های سال قبل صورت می‌گیرد./ ایلنا

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین