تاریخ انتشار:۱۸:۵۷ - ۱۹ تير ۱۴۰۲
به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان؛
عصر دنا: به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان سه هزا جلد کتاب به کانون‌های پرورش فکری کودکان در کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصردنا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در آیین تجلیل از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان از اهداء بیش از سه هزار جلد کتاب به مراکز فرهنگ هنری استان خبر داد و گفت: این کتاب ها همزمان با ۱۸ تیر، روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و بزرگداشت مهدی آذری یزدی به مراکز فرهنگی و هنری ارسال شد.
اخلاقی نیا افزود: همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و بزرگداشت مهدی آذری یزدی از فرشته حق نظری، یاسمن درستی، معصومه موسوی قوام آباد و عرفان شیروانی لک (نویسنده روشندل ) تجلیل شد.
اثرخوانی تعدادی از اعضای انجمن نویسندگان نوجوان، بررسی آثار اعضاء توسط نویسندگان و تجلیل از اعضای فعال انجمن‌ها از دیگر برنامه های این آیین بود.
مهدی آذریزدی نویسنده "قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب" است که در سن ۸۸ سالگی و در تاریخ ۱۸ تیر سال ۱۳۸۸ وفات کرد و به خاطر قلم توانای او که سال‌ها برای بچه‌ها نوشت روز وفاتش را روز ادبیات کودک و نوجوان نامیدند
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین