تاریخ انتشار:۱۲:۰۸ - ۱۸ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشاء برنج در اراضی کشاورزی استان ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

داریوش حصار گفت: طبق الگوی کشت، کاشت برنج از اواخر خرداد در پنج هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کهگیلویه و بویراحمد آغاز و کماکان ادامه دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ارقام مختلف چمپا، گرده محلی، فجر، شمیم و شفق در استان کشت می‌شود گفت: پیش‌بینی می‌شود به طور میانگین در هر هکتار پنج تن شلتوک برداشت شود.

وی با اشاره به اینکه برداشت برنج در مهرماه انجام می‌شود، گفت: بیش از ۸۰ درصد برنج تولیدی در خود استان مصرف می‌شود و تنها حدود ۲۰ درصد به استان‌های همجوار ارسال می‌شود.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین