تاریخ انتشار:۲۰:۵۹ - ۱۷ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: عصر روز جمعه (دیروز) وسط زمین چمن ورزشگاه"دولت آباد" یاسوج در زمان تست آمادگی جسمانی داوران، یک کمک داور یاسوجی به دلیل قرار نگرفتن نامش در تست لیگ برتر و لیگ یک استان روی خودش بنزین ریخت که از تصمیم خودسوزی خود منصرف شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس هیات فوتبال استان روز شنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: کمک داور یاسوجی به دلیل نبود نامش در تست لیگ برتر و لیگ یک استان، اقدام به خودسوزی کرد اما از اقدامش پشیمان است.

خداداد افشاریان افزود: وی که دارای مدرک ملی داوری است مدعی بود کمیته داوران و هیات فوتبال استان پاسخ نامه‌های او را نداده‌اند.

رییس کمیته داوران و رییس هیات فوتبال استان توضیح داد: کمک داور یادشده سال گذشته به دلیل دوری از محل کارش کمتر در مسابقات استانی سوت زد و سایر برنامه‌های او به همین دلیل کمی نامنظم شد اگر چه ما طبق قانون با همه رفتار کرده و به دنبال حق‌خوری نیستیم.

افشاریان با اشاره به فرصت کافی برای ارسال نام داوران برای کمیته داوران، تاکید کرد: برای ارسال اسامی تا بیست تیر مهلت داریم و فرصت مناسب برای شرکت همکار یاد شده در آزمون بعدی (تست دواری) محفوظ است.

وی تصریح کرد: همه چیز ختم به خیر شد و مشکلی برای حضور داور یاد شده در آزمون های مربوطه وجود ندارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین